اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نوشهر خبر داد

پاکسازی محدوده شهری نوشهر از برف

شهردار نوشهر گفت: تمام مدارس محدوده شهری نوشهر‌ از برف پاکسازی کامل شد‌.

پاکسازی محدوده شهری نوشهر از برف

 فرهاد بنی‌‌شیخ‌الاسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر افزود: تمامی مدارس محدوده شهری نوشهر که براثر بارش چند روز گذشته انباشته از برف شده بود پاکسازی کامل شد.

 وی درباره آخرین وضعیت نوشهر خاطرنشان کرد: در همان سه روز اول بحران برف در نوشهر، با تلاش شبانه‌روزی پرسنل شهرداری و با کمک خودروهای سنگین و برف روب و دیگر تجهیزات بازگشایی شد.

شهردار نوشهر گفت: روز گذشته با استفاده از دستگاه‌های موجود در شهرداری نوشهر و حضور پرسنل این شهرداری تمامی مدارس سطح شهر نوشهر کاملا از برف پاکسازی و آماده حضور دانش‌آموزان برای ادامه درس و تحصیل شد.

 وی در ادامه با بیان اینکه در عملیات برف‌روبی و پاکسازی، تعداد هفت دستگاه لودر از بخش خصوصی اجاره کردیم، بیان کرد: این امر در راستای تسریع در روند پاکسازی و بازگشایی معابر اصلی و فرعی نوشهر انجام شد که کمک بسیار بزرگی نیز به ما کرد.

 شیخ‌الاسلامی اظهار داشت: همچنین تعداد چهار دستگاه لودر و گریدر از شهرداری‌های منطقه سه تهران، آمل و بنیاد مسکن استان به کمک شهرداری نوشهر آمدند که از آنها تشکر می‌کنیم.

وی ابراز کرد: عملیات پاکسازی کامل جداول و پیادروهای سطح شهر نوشهر از برف‌های مانده برای کاهش بار ترافیکی شهری انجام شد.

شهردار نوشهر یادآور شد: پرسنل خدوم شهرداری نوشهر از روز سوم بحران برف در نوشهر و با وجود سرمای استخوان‌سوز اقدام به جمع‌آوری زباله‌های سطح شهر نیز کردند که این امر در راستای تداوم خدمات به شهروندی انجام شد.

وی گفت: حضور و مشارکت مردم نوشهر نیز در امر پاکسازی معابر و پیاده‌روها نیز بسیار قابل تحسین است و این مشارکت مردمی باعث دلگرمی ما شده است.

 انتهای پیام‌/86019/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول