اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس فارس صورت گرفت

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در فارس

فرد شروری که با راه‌اندازی باند سارق مسلح، اقدام به شرارت در شهرستان شیراز می‌کرد توسط پلیس فارس دستگیر شد.

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی فارس اظهار داشت: 21 دی ماه سال جاری، مأموران از وقوع یک درگیری منجر به جرح در یک پاساژ واقع در یکی از خیابان‌های مرکزی شهر شیراز مطلع و برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

‌سردار سیروس سجادیان ادامه داد: پس از انجام تحقیقات مشخص شد سه نفر با سلاح گرم و سرد وارد پاساژ شده و اقدام به تیراندازی و سپس فردی را با چاقو مجروح کرده و متواری شده‌اند.

وی گفت: دستگیری ضاربان در دستور کار ماموران قرار گرفت و با انجام تحقیقات مشخص شد آنها اهل آبادان و مقیم شیراز هستند و با تشکیل یک باند سارق مسلح اقدام به سرقت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: در بررسی سوابق و استعلام‌های به عمل آمده مشخص شد اعضای این باند سارق مسلح دو سرقت مسلحانه یکی به وسیله سلاح شکاری و دیگری به وسیله قمه و اسلحه کلت کمری از دو مغازه و مجروح کردن دو نفر از شهروندان را در هنگام ارتکاب این سرقت‌ها در پرونده دارند.

سجادیان بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی مأموران متوجه شدند متهمان در شهر آبادان مخفی و با هماهنگی انجام شده هر دو متهم توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آن شهرستان دستگیر و به شیراز منتقل شدند.

وی با بیان اینکه سرقت مسلحانه موتورسیکلت از ماموران بسیج در هنگام انجام ماموریت از دیگر سوابق اعضای این باند سرقت است، گفت: در تحقیقات انجام شده از دو سارق دستگیر شده این سرقت‌ها از آنان کشف شد. 

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: با توجه به شرارت‌های انجام شده توسط اعضای این باند سارق مسلح، دستگیری دیگر همدست آنان در دستور کار قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران متوجه شدند وی در منزلی واقع در یکی از خیابان‌های جنوبی شیراز مخفی شده است.

سجادیان گفت: در یک عملیات غافلگیرانه این سارق مسلح متواری نیز دستگیر و در بازرسی از مخفی‌گاه وی یک افشانه فلفلی و یک شمشیر کشف شد.

انتهای پیام/2448/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول