اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به کاهش دما صورت گرفت

هشدار مجدد آبفای زنجان به شهروندان در مورد یخ‌زدگی تاسیسات آب

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به فصل سرما و سردسیر بودن استان و کاهش شدید دما در روزهای اخیر و با توجه به امکان یخ‌زدگی تاسیسات آب، مشترکان با تمهیدات لازم از تاسیسات خود محافظت کنند.

هشدار مجدد آبفای زنجان به شهروندان در مورد یخ‌زدگی تاسیسات آب

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، مسلم پورنصرت با اشاره به اینکه عمق یخ‌زدگی در استان زنجان 80 سانتی‌متر برآورد شده اظهار داشت: اگر تاسیسات آب در کمتر از 80 سانتی‌متر باشد، در معرض یخ‌زدگی قرار است.

وی افزود: با عایق‌بندی لوله‌هایی که در معرض هوای آزاد قرار دارند و استفاده از پوشش مناسب برای عایق‌بندی کنتورهای آب نظیر قرار دادن کیسه‌های پر از خاک اره در محفظه کنتور، استفاده از پشم شیشه، پوشال، پارچه، گونی و الیاف مصنوعی می‌توان که از یخ‌زدگی تاسیسات و کنتور محافظت می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به اینکه اگر مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قادر به اجرای روش‌های فوق برای محافظت از تاسیسات خود نیستند، می‌توانند شب‌ها به صورت قطره‌ای شیر آب منزل را باز کرده و از این آب‌ها در مصارف دیگر خود استفاده کنند.

این مسئول اذعان داشت: سامانه 122 این شرکت آبفای استان زنجان به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و ارائه راهنمایی‌های لازم برای مشترکان است و ضروری است شهروندان از ریختن آب گرم بر روی کنتور و روشن کردن آتش در حوضچه کنتور برای باز شدن یخ‌زدگی خودداری کنند.

انتهای پیام/2308/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول