اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان:

هدفمان مکانیزاسیون کشاورزی در استان اصفهان است

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اینکه هدفمان مکانیزاسیون کشاورزی در استان اصفهان است، گفت: قدم به قدم در حال پیشروی در تولید محصولات سالم هستیم.

هدفمان مکانیزاسیون کشاورزی در استان اصفهان است

اصغر محسن‌زاده‌کرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت کشاورزی استان اصفهان اظهار کرد: به دنبال تحول در مکانیزاسیون کشاورزی هستیم که در همین زمینه اقدامات خوبی انجام گرفته است.

وی اذعان کرد: در همین راستا در زمینه مصرف درست و به موقع کود، مقاومت گیاهان به آفات و بیماری‌ها، تشویق واحدهای تولیدکننده محصولات سالم کارهای خوبی صورت گرفته است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: سال گذشته 250 شرکت پیشرو در صنعت کشاورزی را تشویق کردیم و در زمینه تولید محصولات سالم با آنها حداکثر همکاری را داریم.

وی افزود: محصولات سالم تولیدی که طبق استاندارد و با کمترین میزان استفاده از مواد شیمیایی تولید می‌شوند در سه مرکز بازار کوثر مسجد سید، بازار امیر حمزه و بازار همدانیان توزیع می‌شوند که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این محصولات در تمامی استان پخش شوند.

محسن‌زاده‌کرمانی با بیان این‌که قیمت محصولات سالم حدود 20 تا 30 درصد گران‌تر از محصولات معمولی فروخته می‌شوند ابراز کرد: محصولاتی که مواد شیمیایی در تولید آنها به کار نرفته یا به میزان کم وجود دارد از لحاظ طعم و مرغوبیت بسیار بهتر از محصولات معمولی هستند.

این مقام مسئول گفت: قدم به قدم در حال پیشروی در تولید محصولات سالم هستیم و امیدواریم با وضع موجود به سمتی برویم که این‌گونه محصولات در تمامی مغازه‌های استان وجود داشته باشند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان تصریح کرد: محصولاتی که تولید آن‌ها بدون مواد شیمیایی یا با کمترین میزان این مواد است محصولاتی مرغوب هستند زیرا هیچ‌گونه شکی به گیاه وارد نمی‌شود و محصول بسیار سالم و با ارزش غذایی بسیار بالاتر از محصولات معمولی است.

انتهای پیام/63028/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول