اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 15 هزار دانش‌آموز

اختتامیه المپیاد ورزشی دانش‌آموزان آبادان برگزار می‌شود

معاون پرورشی آموزش و پرورش آبادان گفت: آیین اختتامیه المپیاد ورزشی دانش‌آموزان با حضور 15 هزار دانش‌آموز در این شهرستان برگزار می‌شود.

اختتامیه المپیاد ورزشی دانش‌آموزان آبادان برگزار می‌شود

غلامرضا خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش آبادان با همکاری پالایشگاه و اداره ورزش و جوانان امسال ششمین المپیاد ورزشی دانش‌آموزی را در این شهرستان برگزار کرد.

وی افزود: این المپیاد ورزشی با حضور دانش‌آموزان آبادان مقاطع مختلف تحصیلی و در رشته‌های مختلف برگزار شد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: به لحاظ تعداد ورزشکاران شرکت‌کننده و همچنین رشته‌های برگزار شده این مسابقات از المپیادهای بسیار خوب برگزار شده در استان به شمار می‌رود.

خلیلی‌نیا تصریح‌کرد: امسال بیش از 6 هزار دانش‌آموز آبادانی در المپیاد ورزشی این شهرستان حضور داشتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی اضافه‌کرد: بر اساس و با توجه به قرار گفتن در دهه مبارک فجر آیین اختتامیه این المپیاد فردا 20 بهمن ماه برگزار می‌شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش آبادان خاطرنشان ‌کرد: این مراسم با حضور 15 هزار دانش‌آموز آبادانی و در ورزشگاه تختی این شهر برگزار می‌شود.

خلیلی‌نیا افزود: ایجاد نشاط در بین دانش‌آموزان آبادانی، استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی و تقویت تیم‌های پایه آبادان در رشته‌های مختلف از اهداف برگزاری این المپیاد ورزشی است.

وی گفت: آیین اختتامیه ششمین المپیاد ورزشی از ساعت 9 صبح فردا و با حضور دانش‌آموزان و مسئولان این شهرستان برگزار و در آن از نفرات و تیم‌های برتر این  المپیاد تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/72008/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول