اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان خبر داد

برگزاری جشن انقلاب در 50 مسجد استان زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در طول دهه فجر جشن انقلاب اسلامی در بیش از 50 مسجد این استان در حال برگزاری است.

برگزاری جشن انقلاب در 50 مسجد استان زنجان

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 35 سال پیش زمانی که قدرت مستکبر و یک فرد بی‌لیاقت بر کشور حکومت می‌کرد، امام خمینی (ره) با درایت و همراهی مردم انقلاب اسلامی را بنا نهاد.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی موجب احقاق حقوق ایرانیان در سطح جهانی شد، عنوان کرد: طی 35 سال گذشته کشور به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته و به یکی از قدرت‌های جهانی تبدیل شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه پیشرفت‌های کشور در موضوعات مختلف طی سال 35 سال گذشته از پیروزی انقلاب مشهود است، بیان داشت: الگو شدن انقلاب اسلامی برای کشورهای منطقه از مهم‌ترین دستاوردهای این انقلاب است.

این مسئول در ادامه با اشاره به برنامه‌های اداره کل اوقاف استان زنجان در دهه فجر تصریح کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های مناسبتی دهه فجر در مساجد و امامزادگان برگزار می‌شود.

باقری با بیان اینکه مساجد نقش کلیدی و محوری در پیروزی انقلاب داشتند، گفت: بسیاری از جلسات برنامه‌ریزی انقلابیون قبل از انقلاب در مساجد تشکیل می‌شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز در راستای تبیین نقش مساجد در فعالیت‌های مختلف و فراهم ساختن امکان حضور اقشار مختلف در جشن‌های انقلاب، این مراسم‌ها در مساجد سراسر استان برگزار می‌شود، اضافه کرد:  تاکنون 315 مسجد استان برای برگزاری مراسم جشن انقلاب در سطح استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه برگزاری مراسم جشن انقلاب با همکاری مستقیم و غیرمستقیم اوقاف اجرایی می‌شود، عنوان کرد: جشن‌های انقلاب در مساجد استان از یازدهم بهمن‌ماه آغاز شده و تا روز 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

این مسئول همچنین به برگزاری مراسم جشن انقلاب در امامزادگان استان اشاره و ابراز داشت: مراسم جشن انقلاب در امامزادگان شاخص استان در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه برگزاری مراسم جشن انقلاب در امامزادگان و مساجد با حضور جمعی از مسئولان صورت می‌گیرد، گفت: امسال در 50 مسجد استان مراسم جشن انقلاب با سخنرانی مسئولان و اساتیدی از حوزه و دانشگاه در حال برگزاری است.

وی در پایان به برگزاری مراسم پخش بانگ الله‌اکبر در مساجد استان اشاره داشت و متذکر شد: این مراسم در شب روز 22 بهمن ماه و راس 21 شب انجام خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول