اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سخنران 22 بهمن آبادان است

امام جمعه آبادان گفت: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سخنران 22 بهمن این شهرستان است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سخنران 22 بهمن آبادان است

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه‌‌ریزی‌ها در این خصوص در حال انجام است.

وی افزود: در این راستا از ادارات و نهادهای مختلف شهرستان خواسته شده است تا فضای شهر را برای این روز بزرگ مهیا کنند.

امام جمعه آبادان ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سخنران یوم‌الله 22 بهمن در آبادان آیت‌الله تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور است.

وی تصریح‌کرد: مردم ایران اسلامی همواره در طول 35 سالی که از انقلاب اسلامی گذشته است حضوری باشکوه را در صحنه‌های مختلف داشته‌اند.

امام جمعه آبادان اضافه‌کرد: در روز 22 بهمن امسال نیز قطعا شاهد حضور پرشورتر و باشکوه‌تری از سوی مردم ایران اسلامی خواهیم بود.

ابراهیمی‌پور خاطرنشان‌کرد: اعتقاد داریم که نیازی به توصیه از مردم برای حضور در راهپیمایی نیست چراکه ملت ایران خود به خوبی اهمیت این حضور را می‌دانند و پرشورتر و باشکوه‌تر از همیشه در سالروز پیروزی انقلاب خود حاضر خواهند شد.

وی افزود: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و برای پاسداری از این انقلاب که در راه آن خون‌های زیادی داده‌اند همیشه استوار و مقاوم خواهند ایستاد.

امام جمعه آبادان تصریح‌کرد: مردم آبادان نیز دوشادوش سایر ملت ایران در روز 22 بهمن حضور خواهند داشت و به دریای عظیم ملت ایران خواهند پیوست.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول