اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه مبارک فجر

نخستین یادواره شهدای روستاهای فیروزآباد و عبدل‌آباد بردسکن برگزار شد

همزمان با دهه فجر نخستین یادواره شهدای روستاهای فیروزآباد و عبدل‌آباد از توابع شهرآباد بردسکن با حضور فرماندار، مسئولان محلی، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان این شهرستان در محل حسینیه ابوالفضلی این روستا برگزار شد.

نخستین یادواره شهدای روستاهای فیروزآباد و عبدل‌آباد بردسکن برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرآباد، صبح امروز در این مراسم حجت‌الاسلام محمد صادقی‌سرایانی رزمنده دفاع مقدس ملقب به شهید زنده در سخنانی با اشاره به خاطرات ناگفته سال‌های اول انقلاب گفت: رشد این انقلاب و عزتی که امروز ایران اسلامی در سرتاسر جهان دارد مدیون عنایت امام زمان (عج) است.

وی زنده نگه داشتن یاد شهدا را بهترین حسنه برای آخرت دانست و اضافه کرد: بهترین راه آشنا کردن نسل چهارم انقلاب با دستاوردها و زحمات معمار کبیر انقلاب و شهدا همین یادواره‌های شهیدان است.

صادقی با اشاره به خاطرات خود از دوران دفاع مقدس و نیز 82 مرتبه جراحی خود افزود: شهدای انقلاب اسلامی ایران به زمین افتادند تا مملکت سرپا بماند.

وی آرامش امروز کشور را مرهون فداکاری شهدا دانست و اضافه کرد: وظیفه همه مسئولان است که به نوجوانان و جوانان بگویند عزت امروز ما مدیون از خودگذشتگی شهیدان است.

وی در خاتمه خطاب به جوانان گفت: بهترین قدرشناسی از شهیدان حرکت پشت سر ولایت فقیه است.

در ابتدای این مراسم علی محبی فرمانده سپاه بردسکن در سخنانی یادواره شهدا را ضرورت فرهنگی امروز در مقابله با تهاجم فرهنگی استکبار خواند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول