اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر انجام شد

افتتاح 4 پروژه عمرانی توسط شهرداری خارگ

به مناسبت دهه فجر، چهار پروژه توسط شهرداری خارگ در این جزیره مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح 4 پروژه عمرانی توسط شهرداری خارگ

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، چهار پروژه ایستگاه‌های دوچرخه، موزاییک فرش و تعریض خیابان پاسداران، روشنایی میدان امام خمینی (ره)، پاسداران و طالقانی و نصب سرویس‌های بهداشتی پیش ساخته در مرکز شهر از جمله پروژه‌هایی بود که مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حجت‌الاسلام موسی کمالی امام جمعه خارگ صبح امروز در آیین افتتاحیه این پروژه‌ها گفت: برپایی ایستگاه‌های دوچرخه و اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ، کاری که امور ورزش و جوانان به واسطه عدم بودجه نتوانست انجام بدهد را اجرا کرده است، جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: احیای ورزش در خارگ باید در اولویت قرار بگیرد تا با شاداب‌سازی جامعه، مردم به خاطر محدودیت‌های مکانی جزیره، از احساس افسردگی و دلمردگی فاصله بگیرند.

امام جمعه خارگ عنوان کرد: شهردار و شورای جدید از بدو حضور خود منشاء خیر برای مردم شهر بوده‌اند و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد و علاوه بر حل مشکلات مردم، شاهد شهری زیبا و آباد باشیم.

 شهردار خارگ نیز اظهار داشت: دو ایستگاه دوچرخه که شامل 40 دوچرخه است، با هزینه‌ای بالغ بر 400 میلیون ریال برای توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری و هوای پاک و همچنین توسعه ورزش در جامعه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

احمد بارگاهی عنوان داشت: یک ایستگاه در ابتدای حوزه شهری یعنی در جوار مقبره شهدای گمنام و یکی در انتهای حوزه شهری در پارک ساحلی قرار گرفته است و امیدواریم چندین ایستگاه دیگر نیز توسط عملیات عمومی خارگ در حوزه شرکتی راه‌اندازی شود، تا به توسعه این امر کمک شود.

بارگاهی تصریح کرد: پروژه سرویس‌های بهداشتی پیش ساخته قرار گرفته در مرکز شهر با هزینه‌ای بالغ بر 600 میلیون ریال و در مدت اجرایی 2 ماه مورد بهره‌برداری قرار گرفت که محل تامین اعتبار آن از طریق ارزش افزوده بوده است.

وی اضافه کرد: پروژه موزاییک فرش و تعریض خیابان‌ها نیز از محل تملک دارایی تامین اعتبار شد و در مدت اجرایی 3 ماه مورد بهره‌برداری قرار گرفت و علاوه بر آن روشنایی معابر شهری و میدان مرکزی شهر نیز با هزینه بالغ بر 4 هزار میلیون ریال از محل ارزش افزوده تامین اعتبار شد و در مدت اجرایی 3 ماه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهردار خارگ اشاره کرد: ما علاوه بر این پروژه‌های بزرگتری نیز در دست اجرا داریم که تقریباً بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و در ماه‌های آینده و تا قبل از عید نوروز مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/66006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول