اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت تاکستان:

هراس ابرقدرت‌ها از ایران اسلامی امروز بسیار فراگیر است

امام جمعه موقت تاکستان با اشاره به اینکه هراس ابرقدرت‌ها از ایران اسلامی امروز بسیار فراگیر و گسترده است گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره)، مکتب حسینی و مردم غیور و شریف ایران در هیچ جای دنیا نظیر ندارد.

هراس ابرقدرت‌ها از ایران اسلامی امروز بسیار فراگیر است

حجت‌الاسلام عیسی محقق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: شکست رژیم شاهنشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 هدیه‌ای الهی بود که ملت ایران با اتکا به خداوند متعال و حرکت در مسیر رهنمودهای امام خمینی (ره) به آن دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: نشر آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی امروز وظیفه‌ای است که برای گرامیداشت هرچه بیشتر این انقلاب باید آن را به نحو شایسته انجام داد.

این مسئول با تأکید بر این نکته که دشمنان امروز در حال برنامه‌ریزی برای هجوم اعتقادی به مرزهای اخلاقی جامعه اسلامی و جوانان هستند، ادامه داد: باید تلاش کرد تا مفاهیم بارز و ارزنده انقلاب اسلامی به خوبی برای نسل‌های جوان بیان شود.

امام جمعه موقت شهر تاکستان با اشاره به اینکه جوانان در نظام اسلامی سرمنشأ خیر و برکت هستند، ادامه داد: هنر امام در تشکیل انقلاب اسلامی بی‌تردید امروز به الگویی کامل و ارزنده برای دیگر ملت‌های بیدار منطقه برای جوشش و حرکت بدل یافته است.

محقق با اذعان به اینکه شکوه و شور ملت در روزهای پیروزی انقلاب بسیار وصف ناپذیر بوده است، بیان کرد: باید تلاش کرد تا شور و حرارت همواره در جامعه زنده و بالنده بوده و مردم را روز به روز به اصل نظام امیدوارتر کرد.

وی به بیان نقش امام (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امام راحل با درایت و ساده زیستی پایه‌های انقلاب اسلامی را بنا نهاد و امروز دستان توانمند مقام معظم رهبری سکانداری و هدایت انقلاب اسلامی را عهده‌دار است.

محقق سه عنصر رهبری، مکتب و ملت را در روند پیروزی انقلاب اسلامی موثر دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره)، مکتب حسینی و مردم غیور و شریف ایران در هیچ جای دنیا نظیر ندارد و هراس ابرقدرت‌ها از ایران اسلامی امروز بسیار فراگیر و گسترده است.

این مسئول با اشاره به وظیفه دانشگاهیان برای جهاد در سنگر علم و تحصیل بیان کرد: افق ملت ایران بی‌تردید تا به ابد پایدار و دستیابی به عزت و شکوه روزافزون است و در این مسیر دشمنان همواره شکست خورده و تاب مشاهده توان و اقتدار جمهوری اسلامی را ندارند.

انتهای پیام/77005/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول