اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/مسئول واحد تشکیلات جامعه اسلامی مهندسین:

جامعه اسلامی مهندسین 95 عضو رسمی دارد/ فعالیت 33 دفتر مستقل در کشور

مسئول واحد تشکیلات جامعه اسلامی مهندسین از فعالیت 95 عضو رسمی در این تشکل خبر داد.

جامعه اسلامی مهندسین 95 عضو رسمی دارد/ فعالیت 33 دفتر مستقل در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احمد نیک‎فر امشب در سومین کنگره جامعه اسلامی مهندسین استان که در کانون طه شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار داشت: اعضای جامعه اسلامی مهندسین باید در جلسات حضور فعال داشته باشند و از خط و مشی جام مطلع شوند.

وی تصریح کرد: باید انگیزه افراد را با فعال‎تر شدن اعضا در تشکل جامعه اسلامی مهندسین افزایش داد.

برگزاری یازدهمین مجمع در تیرماه سال آینده

مسئول واحد تشکیلات جامعه اسلامی مهندسین افزود: بعد از تعطیلی حزب جمهوری اسلامی که در سال 1368 انجام شد مهندسینی که عضو این تشکل بودند تصمیم گرفتند که یک تشکل اسلامی و سیاسی با همان چارچوب را ادامه دهند.

نیک‎فر از برگزاری یازدهمین مجمع در تیرماه سال آینده خبر داد و بیان داشت: در حال حاضر در 31 استان دفتر جامعه مهندسین فعال است و دو دفتر مستقل که یکی در کاشان و دیگری در سیرجان به دلیل برخورداری از فرمانداری ویژه تشکیل شده در مجموع 33 دفتر مستقل را در کشور شکل داده است.

وی بیان داشت: استان‎هایی که اعضای آنها از 50 نفر بالاتر است موظف هستند مجمع برگزار کنند و دستور کار مجمع با سه رویکرد گزارش عملکرد سالانه، تصویب برنامه‎های آینده و انتخاب شورای استان است.

مسئول واحد تشکیلات جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه اعضای شورا انتصابی هستند، خاطرنشان کرد: هفت نفر توسط دفتر مرکزی انتخاب می‎شوند و چهار نفر از استان که مجموعا 11 نفر اعضای شورای موقت استان را تشکیل می‎دهند.

نیک‎فر افزود: 15 نفر عضو اصلی و چهار نفر عضو علی‎البدل در هر استان هستند.

وی نسبت به تشکیل، ساماندهی و فعالیت حوزه‎های خواهران و دانشگاهیان تاکید کرد و گفت: اگر 10 درصد مهندسین اصولگرا عضو این تشکل شوند جمعیت افزایش خواهد یافت لذا اگر قرار است کار سیاسی کنیم باید شمار ابزارمان که همان اعضا هستند افزایش پیدا کند.

مسئول واحد تشکیلات جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه در مجلس نهم حدود 60 عضو رسمی جامعه اسلامی مهندسین حضور دارند، اظهار داشت: جامعه اسلامی مهندسین در حوزه مجلس خیلی قوی عمل کرده است.

نیک‎فر با بیان اینکه جامعه اسلامی مهندسین از تاثیرگذارترین تشکل‎های اصولگرایی است، تصریح کرد: در سطح کشور و استان جریان اصولگرا موتور محرک جامعه مهندسین است. 

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول