اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

نوشهر از بحران خارج شد

فرماندار نوشهر با بیان اینکه در حال حاضر تمام راه‌های مواصلاتی نوشهر باز شده است از خروج این شهرستان از بحران برف خبر داد.

نوشهر از بحران خارج شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی‌اویلی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نوشهر از بحران ناشی از برف خارج شده است، گفت: در حال حاضر تمامی راه‌های مواصلاتی شهری و روستایی نوشهر باز است و آب و برق و گاز نیز به‌طور کامل در تمامی نقاط شهرستان وصل شده است.

فرماندار نوشهر اظهار داشت: عملیات پاک‌سازی کامل ناشی از ریزش‌ها و آواربرداری و تعیین میزان خسارات آغاز شده و در این ارتباط گروه‌های مختلفی کار مستندسازی را در بخش‌های کشاورزی، واحدهای مسکونی و واحدهای تولیدی و صنعتی انجام می‌دهند که اکنون مراحل پایانی را طی می‌کند و تا شنبه به استانداری و هیئت دولت اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه در برف اخیر تعدادی از واحدهای تولیدی، صنعتی، مسکونی و باغات کشاورزی دچار تخریب 10 تا 100 درصدی شدند تصریح کرد: از همراهی و بردباری مردم نوشهر و اقدام فوری دستگاه‌های خدماتی و امدادرسانی دولتی و خصوصی تشکر می‌کنم.

قمی‌اویلی اظهار داشت: مهم‌ترین مولفه‌ای که در نیروهای امدادرسان و خدمات‌رسان در این بحران به چشم می‌خورد روحیه نشاط و امیدواری بود.

فرماندار نوشهر با قدردانی از دستگاه‌های اجرایی و حضور مقامات کشوری و استانی در منطقه خاطرنشان کرد: به‌طور ویژه از نقش رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در اطلاع‌رسانی به‌موقع، صحیح و بسیار تاثیرگذار در شرایط بحران برف قدردانی می‌شود.

وی با اشاره به نقش موثر برخی زیرساخت‌ها همانند نیروگاه 50 مگاواتی و دانشگاه علوم دریایی امام خمینی و فرودگاه در امداد‌رسانی گفت: باید تقویت زیرساخت‌های دیگر در شهرستان نوشهر مورد توجه قرار گیرد.

قمی‌اویلی خاطرنشان کرد: هشدارهای قبل از بحران و اقدامات سریع در طول بحران سبب شد تا شهرستان نوشهر نسبت به سایر شهرها در غرب مازندران زودتر به شرایط عادی برگردد.

انتهای پیام/86019/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول