اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش تهران تأکید کرد

توجه بیشتر به ورزش در استان تهران

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بر لزوم توجه بیشتر به ورزش در استان تهران تأکید کرد.

توجه بیشتر به ورزش در استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمدحسین نژادفلاح عصر امروز در مراسم ویژه جشن بزرگ ورزشکاران پردیسی به میمنت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور فرماندار پردیس، رؤسای هیئت‌‏های ورزشی و ورزشکاران شهرستان پردیس به همراه خانواده‏‌هایشان در سالن والفجر شهر پردیس برگزار شد، بر لزوم توجه بیشتر به ورزش در استان تهران تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در رابطه با تامین بودجه ساخت اماکن ورزشی در شهرستان پردیس و اینکه آیا به اداره ورزش و جوانان پردیس بودجه‏‌ای تعلق گرفته است یا خیر، گفت: پروژه‏‌های عمرانی در حوزه ورزش استان تهران، یا شهرستانی و استانی یا ملی است.

نژادفلاح افزود: پروژه‏‌ها در قالب این سه سرفصل ساخته می‏‌شوند و با توجه به اینکه فرمانداری شهرستان پردیس تازه تاسیس بوده، هنوز امور شکل کاملی به خود نگرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: امیدواریم تمام ادارات در شهرستان پردیس به زودی مستقر شوند و پردیس به معنای واقعی کلمه به شهرستان تبدیل شود.

نژادفلاح افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس هنوز در بومهن است و در فضای اداری سالنی کارهای خود را آغاز کرده‏‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: تاکید ما این است که با شهرستان شدن پردیس، هم ما و هم همه دستگاه‌‏های اجرایی باید تلاش کنند تا اعتبارات لازم را برای این شهرستان در نظر بگیرند.

جشن بزرگ ورزشکاران پردیسی با حضور آحاد مردم و هم‏زمان با دهه مبارک فجر برپا شد.

این مراسم با رژه ورزشکاران همراه بود و در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس برای حضار، عملکرد ورزشی این اداره را شرح داد.

سپس ورزشکاران به اجرای حرکات ورزشی پرداختند و از رؤسای هیئت‏‌های ورزشی با اهدای  لوح‌‏های سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

در جشن بزرگ ورزشکاران پردیسی، همچنین از تنی چند از خانواده‌‏های معظم شهدا تقدیر شد.

انتهای پیام/2568/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول