اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

راهپیمایی 22 بهمن نمایش اتحاد ملت حول محور ولایت است

امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: راهپیمایی روز 22 بهمن نمایش اتحاد و انسجام مردم حول محور ولایت است.

راهپیمایی 22 بهمن نمایش اتحاد ملت حول محور ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بروجرد ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: در طول این 35 سال ملت ایران در برابر انواع توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کردند و امروز نظام جمهوری اسلامی نیرومند‌تر و قدرتمند‌تر از قبل به مسلمانان سراسر جهان امید و تحرک می‌بخشد.

وی با بیان اینکه امروز ما شاهد موفقیت‌های متعددی در عرصه‌های مختلف هستیم، افزود: ایران اسلامی به برکت انقلاب روز به روز قدرتمندتر و دشمنان این نظام ضعیف‌تر می‌شوند.

امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و مردم نیز در روز 22 بهمن امسال صحنه باشکوهی از اقتدار ملت و وفاداری مردم با آرمان‌های امام و انقلاب را به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن نمایش اتحاد و انسجام مردم حول محور ولایت است، خاطر نشان کرد: مردم با حضور خود اثبات می‌کنند که تا پای جان با انقلاب و نظام می‌مانند و تا این ملت زنده است، راه امام و ولایت نیز زنده، بالنده و پرخروش است.

امام جمعه شهرستان بروجرد با اشاره به اظهارات توهین‌آمیز و سخیف معاون وزیر امورخارجه آمریکا گفت: از مسئولان انتظار می‌رود، پاسخی قاطع و دندان شکن به مقامات آمریکایی بدهند.

ترابی یادآورشد: مقامات آمریکایی در اظهارات اخیرشان پا را فراتر نهاده و ایران را ناقض حقوق بشر معرفی کرده‌اند، در حالیکه خود آمریکایی‌ها عامل خشونت و ناامنی در سراسر جهان هستند.

انتهای پیام/2304/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول