اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دماوند:

دشمنان به ایادی داخلی خود دل نبندند

فرمانده سپاه شهرستان دماوند گفت: دشمنان نباید به ایادی داخلی خود دل ببندند؛ چرا که مردم نمی‌‏گذارند کسی به انقلاب اسلامی لطمه‌‏ای بزند.

دشمنان به ایادی داخلی خود دل نبندند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مهدی شیرازی ظهر امروز در آیینی که به مناسبت دهه مبارک فجر و در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، اظهار داشت: اکرام و ادای احترام به شهدا وظیفه‌ همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند بیان کرد: حرکت‌های نمادینی مانند غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، مصداق این وظیفه محسوب می‏‌شود؛ اما تجلیل از شهدا همان ادامه دادن راه شهیدان است.

وی افزود: راه شهیدان در وصیت‌نامه‌هایشان آمده است و آن چیزی جز استقامت در مسیر انقلاب و اسلام و طی مسیر روی خط امام عظیم‌الاشأن نیست.

شیرازی رمز سعادت و پیروزی کشور را اطاعت و همت جهادی در تبیین و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری برشمرد.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند خطاب به پدران و مادران شهدا بیان داشت: مسئولان انقلابی ما دوشادوش همه مردم عزیز ادامه‏‌دهنده راه فرزندان شهید شما هستند.

شیرازی ادامه داد: مسئولان در چند روز مسئولیت‌شان، مسیری جز این در پیش نمی‌گیرند و اگرچه اندکی به اشتباه روند، مطمئن باشید که اجازه نمی‌دهند خیانتی رقم خورد.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند تصریح کرد: دشمنان اگر به ایادی داخلی خود دل بسته‌اند، بدانند که این مردم ادامه‏‌دهنده راه شهدا هستند و میثاقشان با راه امام و خون شهدا ابدی است و ما با خون خود این راه را امضا می‌کنیم.

گفتنی است؛ مراسم روحانی و معنوی غبارروبی گلزار شهدای گمنام دماوند با حضور امام جمعه دماوند، فرماندار شهرستان دماوند و معاونانش، فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه دماوند، فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان، رئیس و کارکنان بنیاد شهید شهرستان و سایر مسئولان شهرستان و نیز با حضور بسیجیان و جامعه روحانیت و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

انتهای پیام/2568/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول