اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قوچان:

خروجی انقلاب اسلامی ایران صبر و استقامت است

خطیب جمعه قوچان گفت: خروجی انقلاب ما صبر و استقامت بوده زیرا قبل از پیروزی انقلاب همه کشورها زیر سلطه زورگویان قرار داشتند اما امام راحل درس مقاومت را به همه آموختند.

خروجی انقلاب اسلامی ایران صبر و استقامت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، حجت‌الاسلام محمد مروج ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قوچان که در مصلای قبای این شهرستان برگزار شد، با تبریک میلاد امام یازدهم(ع) اظهار داشت: امام حسن عسکری(ع) یکی از نشانه‌های تواضع را در سلام کردن به دیگران دانسته‌اند.

وی با بیان این موضوع که مردم ایران اسلامی به برکت رهنمود‌های امام(ره) به خدا توجه پیدا کرده و باعث ایجاد تغییرات درونی شدند، تاکید کرد: تغییر درونی ایجاد شده در ملت باعث شکست طاغوت شده و اولین وظیفه همگان نگهداری از مکتبی بوده که امام خمینی(ره) برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان بیان کرد: خروجی انقلاب اسلامی ایران صبر و استقامت بوده زیرا قبل از پیروزی انقلاب همه کشورها زیر سلطه زورگویان قرار داشتند اما امام خمینی(ره) درس مقاومت و ایستادگی را به همه آموختند.

وی عنوان کرد: خروجی انقلاب اسلامی ایران باعث پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی و جنگ 22 روزه مردم غزه شده که مقاومت و صبر را الگوی همه جهانیان قرار داده است.

مروج با اشاره به این موضوع که انقلاب اسلامی باعث ایجاد امیدی در دل همه مستضعفین جهان شده است، یادآور شد: امروز اگر در سرزمینی که فرزندان ابوسفیان و وهابیت در آنجا حضور دارند مردم اجازه بیان اعتقادات درونی خویش را داشتند مشخص می‌شد که انقلاب اسلامی ایران چه طرفدارانی دارد.

وی اضافه کرد: اولین وظیفه مسئولین نگهداری عزت و سربلندی مردم این کشور بوده و ملت ایران بار دیگر در 22 بهمن با حضور پرشورتر از گذشته در راهپیمایی دشمنان را مایوس خواهند کرد.

خطیب جمعه قوچان با اشاره به اظهارات معاون وزیر امور خارجه آمریکا درباره توزیع سبد کالا گفت: اصل کار توزیع سبد کالا ارزشمند بوده اما باید طوری برنامه‌ریزی می‌شد که حرمت و احترام مردم در نظر گرفته شده تا دشمنان خبیث ملت ایران اینگونه اظهار نظر نمی‌کردند.

انتهای پیام/2202/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول