اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دیر:

مسئولان طرح توزیع سبد کالا عذرخواهی کنند

امام جمعه دیر با تشکر از اقدام شجاعانه رئیس جمهور در عذرخواهی از مردم گفت: به جای عذرخواهی کردن رئیس جمهور باید مسئولان طرح توزیع سبد کالا از ملت عذرخواهی کنند.

مسئولان طرح توزیع سبد کالا عذرخواهی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی ظهر امروز در جمع مردم و مسئولان دیر افزود: در زمان طاغوت ملت ما به تمام معنا وابسته به خارج بود و رژیمی که خود فاسد بود می‌خواستند جامعه را هم فاسد کنند و به فساد کشند.

امام جمعه دیّر اضافه کرد: در زمان رژیم شاهنشاهی آن‌ها با تمام ارزش‌های اسلامی، فرهنگی، دینی و ملی مبارزه می‌کردند و از نظر استقلال ما هیچکاره بودیم و آمریکایی‌ها در این کشور همه کاره بودند و روحیه خودباختگی در جامعه حکمفرما بود .

حسینی با اشاره به اینکه در دوران طاغوت شاهنشاهی از انتخابات و مردم سالاری در این کشور خبری نبود، گفت: نخستین دستاورد انقلاب اسلامی نجات مردم از دست این رژیم فاسد باشد.

وی افزود: امروز بعد از 35 سال از انقلاب شکوه مند اسلامی ما شاهد آن هستیم که جوانان و داشمندانمان در همه عرصه‌های علمی در دنیا حرفی برای گفتن دارند و جز کشورهای پیشرفته هستیم.

امام جمعه دیّر با دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: حضور ما در این راهپیمایی به معنای قدرشناسی و شکرکردن این نعمت انقلاب اسلامی است که عزت و هویت ملی و اسلامی را به ما بازگرداند.

وی اضافه کرد: امروز در راس این نظام به جای محمدرضای کثیف دیکتاتور، رهبری عادل، شجاع، با تدبیر و نائب امام زمان(عج) قرار دارد.

امام جمعه دیّر افزود: راهپیمایی 22 بهمن ماه مظهر اقتدار ملی ما است و ما در22 بهمن ماه این پیام را به دنیا می‌دهیم که سختی‌ها را تحمل خواهیم کرد اما توهین به انقلاب و آرمان‌هایش را تحمل نخواهیم کرد.

حسینی با انتقاد از شیوه توزیع سبد کالا و با تشکر از اقدام شجاعانه رئیس جمهور در عذرخواهی از مردم گفت: به جای عذرخواهی کردن رئیس جمهور باید مسئولان این طرح از ملت عذرخواهی کنند.

امام جمعه دیّر با تشکر از دومین حضور و عنایت استاندار بوشهر به شهرستان دیّر افزود: طغیان دریا خساراتی به ساحل و قایق‌های صیادی وارد کرده است که امیدواریم جبران خسارت شود.

انتهای پیام/66005/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول