اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

ملت بزرگ ایران در 22 بهمن جواب یاوه‌گویی‌های سران آمریکا را خواهند داد

امام جمعه چرام گفت: ملت بزرگ ایران در 22 بهمن ماه جواب یاوه گویی‌های سران آمریکا را خواهند داد.

ملت بزرگ ایران در 22 بهمن جواب یاوه‌گویی‌های سران آمریکا را خواهند داد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با بیان اینکه در روایات اسلامی تاکید بسیار بر حفظ لسان و کنترل زبان شده است، اظهار کرد: این امر نشان دهنده آفات بسیاری است که در سخن گفتن نهفته است.

خطیب جمعه چرام در بخش بعدی از سخنان خود با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: 22 بهمن نشان داد که با مقاومت و ایستادگی و ایمان به خدا می‌توان بر استکبار و ظلم غلبه کرد.

وی افزود: آن روزی که امام راحل نهال نوپای انقلاب اسلامی را غرس کرد، استکبار و در راس آن آمریکا چون منافع خود را در خطر می‌دید، دشمنی‌ها را شدت بخشید اما نتوانست کار به جایی ببرد.

طزری خاطرنشان کرد: امروز که این نهال نو پا تبدیل به درخت تنومندی شده است، هنوز دشمنی‌ها ادامه دارد و بلکه بیشتر نیز شده است اما این دشمنی‌ها و توطئه‌ها راه به جایی نبرده است و نخواهد برد.

وی با بیان این که امروز دشمنان ما از عزت و اقتدار نظام اسلامی نگران هستند چرا که اگر این امر به همین روش ادامه یابد ایران اسلامی تبدیل به چند ایران دیگر خواهد شد، یادآور شد: بنابراین ما شاهد تهدیدها و تحریم‌ها و شدت دشمنی‌ها هستیم اما استکبار و استعمار باید بداند جواب این یاوه گویی‌های خود را در روز 22 با حضور باشکوه مردم و با شعار مرگ بر آمریکا در راهپیمایی 22 بهمن خواهد دید.

انتهای پیام/82002/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول