اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده وفاداری مردم به نظام است

امام جمعه گلپایگان گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده وفاداری مردم به نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی ظهر امروز در نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده اقتدار ملت، نظام، رهبری، توده نظام و وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری است.

وی با بیان اینکه مردم در شرایط سخت آب و هوایی و جنگ تحمیلی همواره در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده‌اند، افزود: امسال نیز باشکوه تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی شرکت می‌کنیم و برگ زرینی بر تارک انقلاب اسلامی می‌افزاییم و دین خود را به امام شهدا و مرجعیت نشان خواهیم داد.

خطیب جمعه گلپایگان با انتقاد از توزیع سبد کالای دولت اظهار کرد: با مدیریت صحیح می‌توان از تشکیل صف‌های طولانی در مقابل فروشگاه‌ها جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در آستانه راهپیمایی 22 بهمن درصدد است که طولانی بودن صفوف توزیع سبد کالا را نشان دهنده گرسنگی و قحطی در ایران جلوه دهد، تصریح کرد: مردم به تدریج به فروشگاه‌های توزیع سبد کالا مراجعه کنند و بهانه دست دشمن ندهند.

اسماعیلی تاکید کرد: مسئولان باید مراقب باشند و فریب دشمن را نخورند و با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح آنچه در شان و لیاقت مردم است انجام دهند، مردم ایران روزهای سخت‌تر از امروز و دوران دفاع مقدس و توزیع کالا با کوپن را بیاد دارند. 

وی همچنین به رعایت شعائر اسلامی و دینی در شهر گلپایگان تاکید کرد و گفت: آحاد مردم اهتمام ویژه‌ای به برگزاری مناسبت‌ها و ولادت‌ها و شهادت‌های ائمه داشته باشند و با حضور در آیین‌ها و مجالس، جامعه دینی را بیمه کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان به روز 19 بهمن و نام‌گذاری این روز اشاره کرد و افزود: همافران نیروی هوایی اقدام ارزشمندی در آغازین روزهای انقلاب اسلامی انجام دادند و حمایت خودشان را از امام (ره) اعلام کردند.

وی همچنین به چهلمین روز درگذشت تیمسار فرخی اشاره کرد و گفت: تیمسار سرتیپ خلبان حسین فرخی اقدامات بزرگی در زمان جنگ تحمیلی انجام داد و یکی از ارزشمندترین خلبانان کشور بوده است.

اسماعیلی اظهار کرد: این خلبان غیور کشور که اهل گلپایگان بود در زمان جنگ تحمیلی بیش از 200 هواپیمای دشمن را سرنگون کرد و همچنین در تنگه هرمز از کشتی‌های نفت‌کش محافظت می‌کرد و با این اقدامات دلاورانه کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشت.

وی در پایان به وفات حضرت فاطمه معصومه (س) کریمه اهل‌بیت اشاره کرد و گفت: خداوند ایشان و برادر بزرگوارشان را به عنوان ودیعه در کشورمان قرار داده است و باعث افتخار ما ایرانیان است که مرقد شریف و بزرگوارشان در ایران اسلامی قرار دارد.

به گزارش فارس، امروز در هفتمین روز دهه مبارک فجر یک تیم پزشکی در محل برگزاری نماز جمعه حضور داشتند و به ویزیت رایگان بیماران می‌پرداختند.

همچنین به همت انجمن خوش‌نویسان شهرستان گلپایگان و با حضور در مسجد جامع این انجمن به کتابت و خوش‌نویسی جملات ناب درباره انقلاب اسلامی و اهمیت نماز جمعه اقدام کردند.

برپایی نمایشگاه روزشمار انقلاب همراه با ایستگاه صلواتی در ورودی مصلای نماز جمعه و پذیرایی از نمازگزاران به همت مجمع امور صنفی از دیگر اقدامات صورت گرفته در محل برگزاری نماز جمعه گلپایگان بود.

انتهای پیام/63013/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول