اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نماز جمعه بردسکن عنوان شد

انتقاد امام جمعه بردسکن از قطع گاز

امام جمعه بردسکن با انتقاد از مسئولان شرکت گاز استان گفت: عملکرد مسئولان شرکت گاز استان در تمهیدات برای جلوگیری از قطع گاز ضعیف بود.

انتقاد امام جمعه بردسکن از قطع گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن با برشمردن دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی در طول 35 سال گذشته، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در این چند سال، بیداری اسلامی را برای تمامی کشورها به ارمغان آورده است.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند این ملت پای انقلاب و ولایت ایستاده است و آنان را از رسیدن به اهداف شومی که در سر دارند ناکام خواهد گذاشت.

وی بر حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تاکید کرد و افزود: مردم غیور ما در روز 22 بهمن با تبعیت از امام(ره) و مقام معظم رهبری و رئیس جمهور با حضور مقتدرانه مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

وی با اشاره به قطعی گاز در سه روز گذشته در این شهرستان با انتقاد از مسئولان شرکت گاز در استان خراسان رضوی، اظهار داشت: در چهار سال پیش بر اثر کمبود گاز منطقه با مدیرعامل این شرکت در استان صحبت داشتم و وی گفت که مشکل گاز شهرستان بردسکن با تقویت لوله‌های گاز برطرف می‌شود تا دیگر مشکلی برای شهروندان پیش نیاید.

امام جمعه بردسکن خطاب به مسئولان و دست‌اندر‌کاران اظهار داشت: مناسب یک مسئول استانی نیست که بعد از چهار سال جوابی را بدهد که اصلا توجیه‌پذیر نباشد، مگر در این چند سال شما حل این مشکل را در دستور کار خود قرار نداده‌اید.

وی خواستار توجه به این مهم توسط مسئولان استان شد و بیان داشت: مسئولان باید پاسخ قطع گاز مردم این منطقه که در سردی هوا هیچ اعتراضی نداشتند را بدهند.

امام جمعه بردسکن به بحث انتخاب استاندار اشاره کرد و اظهار داشت: انتخاب یک استاندار نباید 6 ماه طول بکشد و نباید افراد مانع از انتصاب استاندار شوند.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول