اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

آمریکایی‌ها همچنان در توحش سیاسی به سر می‌برند

امام جمعه بوشهر گفت: فضای سیاسی جهان تغییر کرده اما آمریکایی‌ها همچنان در توحش سیاسی به سر می‌برند.

آمریکایی‌ها همچنان در توحش سیاسی به سر می‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ایران خطاب به آمریکایی‌ها اظهار داشت: شما اگر در سیاست خود موفق بودید می‌توانستید در افغانستان و سوریه پیروز شوید، کشوری که دم از زور و قدرت می‌زند ترسو است.

وی بیان کرد: در صورتی که آمریکایی‌های بخواهند اقدامی نظامی در خلیج فارس انجام دهند آن‌ها را در خلیج فارس دفن می‌کنیم و آنجا جوهره رزمندگان اسلام را خواهند دید.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: فضای سیاسی جهان تغییر کرده اما آمریکایی‌ها همچنان در توحش سیاسی به سر می‌برند.

صفایی‌بوشهری ادامه داد: فرهنگ و ادبیات سیاسی جهان تغییر کرده اما ادبیات سیاسی آمریکایی‌ها تغییری نکرده و لازم است با ادبیات صحیحی سخن بگویند.

امام جمعه بوشهر با تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر نماد عزت و اقتدار ملت ایران است و همه باید این ایام را به صورت باشکوهی گرامی بدارند.

صفایی‌بوشهری با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان نشان خواهند داد که به کشور و نظام خود وفادار هستند.

وی با بیان اینکه ایران کشوری ولایتمدار است، تصریح کرد: آحاد ملت بزرگ ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه، جواب یاوه‌گویی‌های دشمنان را می‌دهند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به برگزاری یادواره شهدای نیروی هوایی در بوشهر اظهار داشت: جان برکفان نیروی هوایی بوشهر وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند و بنده از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری یادواره شهدای نیروی هوایی بوشهر قدردانی می‌کنم.

صفایی‌بوشهری سالروز رحلت حضرت معصومه(س) را تسلیت گفت و بیان کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) نماد ولایتمداری و پارسایی بود.

انتهای پیام/66006/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول