اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان:

ملت در 22 بهمن اعلام می‌دارد بر سر آزادی و استقلال خود معامله نمی‌کند

امام جمعه اصفهان گفت:‌ ملت ایران امسال در 22 بهمن با صدایی بلند به جهانیان اعلام می‌کنند که بر سر آزادی، استقلال و نظام جمهوری اسلامی خود معامله نمی‌کند.

ملت در 22 بهمن اعلام می‌دارد بر سر آزادی و استقلال خود معامله نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌‌های دشمن‌‌شکن این هفته نماز جمعه اصفهان اظهار کرد:‌ کاسبانی که گران می‌فروشند و یا غش در معامله می‌کنند در نزد خداوند جزو اشرار محسوب می‌شوند چرا که این کار آنها مداومت بر انجام کار شر است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: آن کاری که انسان را به خداوند نزدیک می‌کند کار خیر و آن عملی که انسان را از خداوند دور می‌کند شر است.

وی در خطبه‌های دوم نماز جمعه اصفهان با عرض تسلیت خدمت مردم اصفهان به خاطر درگذشت آیت‌الله سیدمحمدباقر موحد ابطحی اظهار داشت:‌ این بزرگوار همه عمر خود را در راه ترویج اسلام و تفقه در دین صرف کرد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به واقعه روز 19 بهمن ماه 57 مبنی بر تجدید بیعت همافران نیروی هوایی با امام راحل اذعان داشت: حقیقتاً تجدید عهد نیروهای هوایی کاری ارزشمند بود و برگ زرینی را در تاریخ نیروهای مسلح ثبت کرد.

وی ابراز کرد: امروز باید صدها بار شکر کنیم، که هنوز بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی یک قدم از آرمان‌های انقلاب عقب نگذاشته‌ایم و با ایستادگی ملت ایران روز به روز بر عزت و شرف نظام افزوده می‌شود.

امام جمعه اصفهان گفت:‌ آمادگی نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر صد درصد است و این امر مهم را دشمنان به خوبی می‌دانند، آمریکا استفاده از گزینه نظامی علیه ملت و نظام ایران را به گور می‌برد.

وی متذکر شد: مردم در روز 22 بهمن‌ماه ملت ایران بیشتر و بهتر از سال قبل در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند، حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن از نظر سیاسی بر ملت واجب است و حقیقتاً حضور افراد جامعه در 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

طباطبایی‌نژاد عنوان کرد: ملت ایران امسال با صدایی بلند به جهانیان اعلام می‌کنند که بر سر آزادی، استقلال و نظام جمهوری اسلامی خود معامله نمی‌کنند.

وی در پایان اظهار کرد: ملت ایران همیشه در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان آمادگی کامل دارند و هرگز ملت ایران دست از دین‌شان برنمی‌دارند، این را مستکبران بدانند.

انتهای پیام/63030/ج40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول