اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/263

رمضانی: دانشگاه جامع مهارت‌محور است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان تهران گفت: دانشگاه جامع علمی و کاربردی دستاوردهای انقلاب اسلامی است که مهارت‌محور است.

رمضانی: دانشگاه جامع مهارت‌محور است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صفی رمضانی همزمان با 18 بهمن و هفتمین روز از دهه فجر با عنوان «انقلاب اسلامی، اتحاد ملی، وحدت امت اسلامی و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)» که قبل از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان سخن می‌گفت، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و مروری بر تاریخ انقلاب گفت: حکومت اسلامی در تاریخ بعد از حکومت علی ابن ابیطالب (ع) انقلاب اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: البته ما با حکومت اسلامی فاصله زیادی داریم ولی در راه رسیدن به حکومت اسلامی هستیم، در سایه این حکومت تجارت و کسب و کارها صورت می‌گیرد، نخستین و بهترین گونه حکومت وجود امام معصوم در راس آن حکومت است، اگر امام معصوم نبود کسی که عادل و فقیه باشد باید حکومت کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان تهران با بیان حدیثی از امام علی (ع) بهترین نعمت را حکومت انقلاب اسلامی دانست و گفت: این حکومت با اهدا کردن شهدا برپا شد.

وی ادامه داد: از جمله دستاوردهای انقلاب دانشگاه جامع علمی و کاربردی است که مهارت‌محور است و اسمش هم از خود قرآن که کتابی جامع، علمی و کاربردی است، اقتباس شده است.

رمضانی به مشکلات موجود در زمان طاغوت اشاره کرد و گفت: اگر انقلاب نبود این دانشگاه‌ها کجا بودند، این‌گونه دین‌محوری در دانشگاه‌ها کجا بود، روحانی اصلاً در دانشگاه راه نداشت، اصلاً پیشرفت علمی نداشتیم.

وی سپس به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: راهپیمایی 22 بهمن باشکوه‌تر از هر سال برگزار می‌شود و مردم امسال مشت محکمی بر دهان آمریکا خواهند کوبید.

انتهای پیام/2462/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول