اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پردیس:

پیشنهاد مذاکره با ایران به برکت خون شهداست

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: پیشنهادهای مستمر مذاکره با ایران در برهه کنونی، بدون شک به برکت خون شهدا است.

پیشنهاد مذاکره با ایران به برکت خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏‌اکبر کافی پیش از ظهر امروز در آیین غبارروبی مزار شهدای امامزاده مطهر (ع) بومهن و گلزار شهدای گمنام شهر پردیس با حضور معاون سیاسی انتظامی فرماندار پردیس و جمعی از مسئولان شهرستان پردیس، بر پاسداشت ارزش‏‌های انقلاب اسلامی و توجه به خانواده‌‏های شهدا تأکید کرد.

وی در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در پاسخ به این سئوال که چه اقداماتی باید انجام دهیم تا نسل امروز با ایثارگری‏‌های شهدا آشنا شوند، گفت: هر چه داریم از شهدا است و این صحبت را امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بیان فرموده‌‏اند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس با بیان اینکه امنیت، آسایش، آرامش، اقتدار صلابت نظام اسلامی از شهدا است، بیان داشت: امروز اینکه تیم هسته‏‌ای جمهوری اسلامی ایران به راحتی یک طرف میز مذاکره با شش قدرت جهان می‏‌نشیند، از برکت خون شهداست و ما این میز مذاکره را از شهدا داریم.

وی با بیان اینکه باید قدر شهدا را بدانیم و به نسل امروز نیز فرهنگ جهاد و شهادت را منتقل و معرفی کنیم، افزود: بزرگ‏ترین وظیفه ما در حال حاضر، شناساندن شهدا به نسل امروز است.

کافی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که با ستارگان شهید محال است که راه را گم کنیم و اصلی‏‌ترین وظیفه ما در برهه کنونی، شناساندن شهداست.

وی تصریح کرد: به وسیله برگزاری چنین مراسمی و یادبود شهدا، رفتن به گلزارهای شهدا و عطرافشانی قبور آنها، بازدیدها، سرکشی‏‌ها و تجلیل‏‌هایی که از خانواده‏‌های معظم شهدا صورت می‏‌گیرد، در رسیدن به هدف کمک خواهیم شد.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس افزود: ما هستیم که به شهدا نیاز داریم نه آنها؛ شهدای ما با خدا معامله کردند و امروز احتیاج به روحیه شهادت داریم و دیدار با خانواده‏‌های شهدا، این روحیه را به ما می‌‏دهد.

گلزار شهدای شهرستان پردیس در بومهن و شهر پردیس هم‏زمان با دهه فجر غبارروبی و عطرافشانی شد.

انتهای پیام/2568/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول