اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

دشمنان خواهان نابودی یاد و نام شهدا هستند

امام جمعه دماوند گفت: دشمنان به دنبال از بین بردن نام و یاد شهدا در جامعه ایرانی و به ویژه میان مسئولان هستند.

دشمنان خواهان نابودی یاد و نام شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی پیش از ظهر امروز در آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای دماوند در کنار گلزار شهدای گمنام مسجد جامع این شهر بیان کرد: هر چه نام‌ و عظمت در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، به برکت جان‏بازی‏‌های شهدای گرانقدر به ویژه شهدای بی‏‌نام و نشان و جاویدالاثر است.

وی شهدا را مناسب‌ترین الگو برای ادامه راه خواند و افزود: مسئولان باید با همان قوت و قدرتی که امام عزیز آفریدند، نسبت به ارتقای عزت و عظمت نظام و حکومت اسلامی تلاش کنند.

علاءالدینی اظهار داشت: برای مقاومت مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان، نیاز به اتحاد و وحدت و همدلی تمام مسئولان و همه نیروهای انقلاب و نیز پیروی از خط امام عزیز و خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری بیش از پیش احساس می‌شود.

وی اضافه کرد: این همدلی و همراهی در شهرستان دماوند با حضور مسئولانی که امروز برای بیعت با این ارواح پاک و مقدس گرد هم جمع شده‌اند، به خوبی مشاهده می‌شود.

امام جمعه دماوند استواری مادران شهدا را نمونه‌ای از استواری و استقامت کوه دماوند برشمرد و گفت: این مادران، استقامت را از کوه آموختند و آن را به فرزندان خود آموزش دادند و فرزندان برومندشان را مانند کوهی استوار به جنگ با دشمن و دفاع از کشور و اسلام فرستادند.

وی گفت: مسئولان باید بدانند که امروز با خون شهدا تجدید میثاق کردند و بار دیگر با کسانی پیمان بستند که با خون خود، پیمان ابدیت را امضا کردند و باید مراقب باشند که راهی جز راه شهدا در پیش نگیرند.

علاءالدینی تصریح کرد: کشور امروز در شرایطی است که تنها با استقامت، عزت و عظمت می‌توانیم حق خود را استیفا کنیم و اگر به دست و لبخند دشمن چشم داشته باشیم، به خطا رفته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نابودی اسلام و یاد و نام شهدا و سیدالشهدا (ع) را می‌خواهند و برای رسیدن به خواسته خود، تلاش‌های زیادی می‌کنند که مقابله با این تلاش‌‏ها، هوشمندی بسیاری می‌طلبد.

گفتنی است؛ مراسم روحانی و معنوی غبارروبی گلزار شهدای گمنام دماوند با حضور امام جمعه دماوند، فرماندار شهرستان و معاونانش، فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه دماوند، فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان، رئیس و کارکنان بنیاد شهید شهرستان و سایر مسئولان شهرستان و نیز با حضور بسیجیان و جامعه روحانیت و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

انتهای پیام/2568/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول