اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان دماوند خبر داد

توسعه ورزش‌های همگانی و خانوادگی در بام ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند از توسعه ورزش‌های همگانی و خانوادگی در بام ایران در کنار ورزش‌‏های قهرمانی خبر داد.

توسعه ورزش‌های همگانی و خانوادگی در بام ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید سنقری صبح امروز در آیین آغاز جشنواره بزرگ فرهنگی و ورزشی فجر 92 در دماوند با حضور جامعه ورزشی این شهرستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و معاونانش، نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی  و مسئولان شهرستان اظهار داشت: شهرستان دماوند ظرفیت‏‌های بالایی برای تبدیل شدن به قطب گردشگری ورزشی در استان تهران دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند بیان کرد: این شهرستان به دلیل آب ‌و هوای مناسب و شرایط اقلیمی در همه فصول سال مورد توجه ورزشکاران و گردشگران است.

وی  با بیان اینکه باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده و آن را به یک فرصت اقتصادی تبدیل کنیم، افزود: همچنین در این شهرستان، ورزشکاران زیادی دارای مقام‌های قهرمانی استانی، کشوری و حتی جهانی هستند که نشان‌گر توانایی جامعه ورزشی دماوند برای فتح قله‌های موفقیت است.

وی تصریح کرد: در سال جاری، 18 مقام کشوری و چهار مقام آسیایی و بین‏المللی در رشته‌های مختلف توسط ورزشکاران دماوند کسب شده است که با برنامه‌ریزی‌های ورزشی مناسب در صدد هستیم تا در سال آینده این رقم افزایش چشم‌گیری داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند انجام فعالیت‌های ورزشی را باعث سعادت و سلامت خانواده‌ها برشمرد و گفت: خانواده‌ای که به ورزش و فعالیت‌های ورزشی اهمیت دهد و در صدر برنامه‌های خود به ورزش بپردازد، از انواع بیماری‌ها و آسیب‌های اجتماعی مصون است.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس تلاش می‌کنیم تا امکانات شهرستان دماوند را راستای توسعه ورزش‌های همگانی و خانوادگی قرار دهیم و در کنار ورزش قهرمانی، به ورزش همگانی نیز توجه داشته باشیم.

گفتنی است؛ در جشنواره بزرگ فرهنگی و ورزشی دماوند، تمام هیئت‌‌های ورزشی شهرستان دماوند با لباس‌های یک‌شکل رژه رفتند و سپس به ترتیب به انجام حرکات ورزشی در رشته‌های خود پرداختند.

همچنین در این مراسم، ضمن ادای احترام به جایگاه شهدا، از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ورزشکار تقدیر به عمل آمد.

در ادامه جشنواره بزرگ فرهنگی و ورزشی فجر 92 در دماوند با حضور جامعه ورزشی این شهرستان، ورزشکاران مقام‌آور این شهرستان تجلیل و تقدیر شدند.

انتهای پیام/2568/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول