اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار لاله‌آباد بابل خبر داد

بهره‌مندی بیش از 2 هزار نفر از لاله‌آباد‌ی‌ها از آب سالم

بخشدار لاله‌آباد بابل گفت: با افتتاح مجتمع آبرسانی لاله‌آباد، 2 هزار و 61نفر از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی بیش از 2 هزار نفر از لاله‌آباد‌ی‌ها از آب سالم

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، فضل‌الله حیدری پیش از ظهر در مراسم افتتاحیه مجتمع آبرسانی لاله‌آباد شهرستان بابل با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا گفت: پروژه‌هایی که به برکت انقلاب در طول سال در دست اقدام است در دهه فجر برای مردم افتتاح می‌شود تا مردم طعم شیرین انقلاب را که با نثار خون فرزندان خود به آن دست یافتند، بچشند.

وی افزود: با افتتاح مجتمع آبرسانی لاله‌آباد، چهار روستا بالغ بر 727 خانوار با 2 هزار و 61 نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

بخشدار لاله‌آباد بابل با اشاره به اینکه برای پنج روستا نیز لوله‌کشی آب انجام شده است، گفت: شبکه سه روستا نیز قدیمی بوده و نیاز است از محل اعتبارات برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها اقدام شود.

وی تصریح کرد: در بخش جاده قدیم و جدید نیز همه روستاها جز پنج روستا از آب سالم لوله‌کشی بهداشتی بهره‌مند هستند.

حیدری با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در طول انقلاب برای مردم انجام شده است، اظهار کرد: در بخش گاز نیز 65 روستا از نعمت گاز بهره‌مند بوده و در بقیه روستاها نیز پیمانکاران مشغول فعالیت هستند؛ به دلیل کمبود اعتبار در روند این پروژه‎‌ها وقفه ایجاد شده که اگر با عنایت دولت تدبیر و امید اعتبار لازم به این بخش اختصاص داده شود کل روستاها زیر پوشش گاز قرار می‌گیرند.

وی گفت: برای اختصاص اعتبار مناسب به پروژه‌های لاله‌آباد شرکت آب و فاضلاب بابل بخش لاله‌آباد را به دو بخش لاله‌آباد و جلال‌ارزک تقسیم کرده تا مردم بیشتر از نعمت نظام بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/86009/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول