اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استقبال گسترده مردم از نخستین شب اکران

گرمای جشنواره فجر به قم رسید

نخستین روز اکران جشنواره فجر در سینما وتوس قم با استقبال بی‌نظیر مردم روبه رو شد.

گرمای جشنواره فجر به قم رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سینما وتوس که برای دومین سال، شاهد اکران فیلم‌های جشنواره فجر بود، با وجود سرمای شدید، با حضور علاقمندان هنر هفتم روبه‌رو شد و به رغم پیش بینی استقبال کم در روز نخست جشنواره، تمام بلیط‌های سانس‌های بعدازظهر به فروش رسید و مدیریت جشنواره مجبور به اضافه کردن صندلی برای پاسخگویی علاقمندان گردید.

در نخستین روز جشنواره فیلم فجر قم دو فیلم «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران و «پنج ستاره » ساخته مهشید افشارزاده به نمایش درآمد و سالن‌های در نظر گرفته شده برای جشنواره را از جمعیت پر کرد.

امروز نیز فیلم «چ» ساخته تحسین شده ابراهیم حاتمی کیا در حالی به نمایش در می‌آید که تمام بلیط‌های در نظر گرفته شده برای سانس‌های متعدد آن به فروش رفته است و تقاضا برای اضافه کردن سانس‌های اکران فیلم به مدیریت جشنواره فیلم فجر قم ارائه شده است.

پیش‌بینی می‌شود نخستین جمعه جشنواره فیلم فجر قم شلوغ‌ترین روز این جشنواره باشد زیرا نام حاتمی‌کیا افراد زیادی را به سالن سینما وتوس خواهد کشاند.

انتهای پیام/2258/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول