اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد گیلان خبر داد

تشکیل کارگروه امدادرسانی به نقاط آسیب‌دیده از برف گیلان

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از تشکیل کارگروه امدادرسانی به نقاط آسیب‌دیده از برف در این استان خبر داد.

تشکیل کارگروه امدادرسانی به نقاط آسیب‌دیده از برف گیلان

حجت‌الاسلام سیدعلی میرابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت آمادگی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی گیلان برای مشارکت در کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان بارش برف در استان را اعلام کرد.

وی افزود: این امر طبق دستور رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی کشور قابل پیگیری است.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از تشکیل کارگروه‌های امدادرسانی به نقاط آسیب‌دیده برف گیلان در این دانشگاه خبر داد.

وی گفت: بر اثر بارش برف در گیلان واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی نیز دچار بحران برف و سرما شده است.

میرابراهیمی ادامه داد: با توجه به اطلاع‌رسانی به‌موقع و هماهنگی‌های انجام شده، رؤسا و کارکنان پرتلاش این واحدهای دانشگاهی در ایام تعطیلی دانشگاه و مدارس برای انجام عملیات برف‌روبی و باز شدن معابر حضور یافتند.

وی با بیان اینکه مشکلی از بابت آسیب به واحدهای دانشگاهی استان نداشتیم، تصریح کرد: تا این لحظه گزارشی از آسیب به اماکن دانشگاهی دانشگاه‌های آزاد اسلامی در سطح گیلان نداشتیم.

معاون هماهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان با اشاره به بارش برف سنگین در برخی نقاط استان، خاطرنشان کرد: تمام فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی و دیگر مراکز آموزش عالی در سطح استان تعطیل بود.

وی یادآور شد: با توجه به پایان ترم در برخی از واحدها با هماهنگی‌های انجام شده و اطلاع‌رسانی تاریخ امتحانات باقی‌مانده به تاریخ دیگری موکول شد.

به گزارش فارس، با توجه به بحران برف و پیگیری ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی، تمام واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با تشکیل کارگروه‌ اقدام به امدادرسانی برای استفاده از امکانات موجود و کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان در زمینه اسکان و تغذیه با هماهنگی مسئولان ستاد بحران در استان کردند.

انتهای پیام/84002/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول