اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دوستداران قرآن‌کریم صورت گرفت

تجلیل از حافظان قرآن شهرستان چرام

در ششمین روز از دهه مبارک فجر به همت سازمان تبلیغات اسلامی چرام تجلیل از حافظان و نخبگان قرآنی با حضور امام جمعه، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از دوستداران قرآن در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

تجلیل از حافظان قرآن شهرستان چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، امشب و در ششمین روز از دهه مبارک فجر به همت سازمان تبلیغات اسلامی چرام، تجلیل از حافظان و نخبگان قرآنی با حضور امام جمعه، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از دوستداران قرآن در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، حجت‌الاسلام جعفر طزری، امام جمعه چرام یکی از برکات عظیم انقلاب اسلامی را ایجاد بستر مناسب برای ترویج فرهنگ قرآن در جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: الحمدلله امروزه شاهد رشد فرهنگ قرآنی در جامعه هستیم، به طوری که هم اکنون در شهرستان چرام بیش از 60 نفر حافظ و قاری قرآن داریم.

امام جمعه چرام اضافه کرد:یکی از وظایفی که خداوند بر عهده والدین خصوصاً پدران قرار داده است آموزش قرآن است که اولیاء وظیفه دارند فرزندان خود را با این کتاب آسمانی آشنا کنند.

وی ابراز داشت: امروزه تنها راه مبارزه با فرهنگ مبتذل غرب، انس با قرآن‌کریم است و اگر بتوانیم فرهنگ قرآن را در جامعه ترویج دهیم در واقع با جنگ نرم دشمن به مقابله برخواسته‌ایم.

در ادامه این برنامه و پس از سخنرانی حجت‌الاسلام طزری، قاریان برجسته شهرستانی آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کردند.

انتهای پیام/82002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول