اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی جوانان کشور در قزوین آغاز شد

دومین دوره مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی جوانان کشور از امروز در قزوین استارت خورد.

مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی جوانان کشور در قزوین آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دومین دوره مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از امروز با حضور بیش از 170 رزمی‌کار از 21 استان کشور در سالن ورزشی پیام نور قزوین آغاز شد.

در این دوره از مسابقات که رزمی کاران استان‌های برتر کشور در آن حضور پیدا کرده‌اند، ورزشکاران جوان این سبک ورزش‌های رزمی به مدت دو روز با یکدیگر رقابت می‌کنند تا در پایان نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها را مشخص کنند.

افشین هادی چگینی رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه این مسابقات دومین دوره رقابت های قهرمانی کیک بوکسینگ قهرمانی کشور است که در قزوین برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دوره در حالی برگزار می‌شود که نخستین دوره این رقابت‌ها پنج سال قبل در خوزستان برگزار شده بود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه سطح برگزاری این مسابقات در حال حاضر خوب بوده است، افزود: به طور حتم با برگزاری دیدارهای نخستین ورزشکاران بدون شک فردا مسابقات جذاب و حساسی را از رزمی‌کاران حاضر در این رقابت‌ها شاهد خواهیم بود.

چگینی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ جوانان کشور به منظور شناخت استعدادهای برتر این سبک ورزش‌های رزمی برگزار شده است، افزود: تمام تلاش ما این است که بتوانیم از دل این رقابت‌ها یک تیم هماهنگ و منسجم را روانه اردوی آماده سازی تیم ملی کنیم.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین که خود عنوان سرمربیگری تیم ملی کیک بوکسینگ جوانان کشورمان را هم بر عهده دارد، افزود: پس از تشکیل اردوی آماده سازی رزمی‌کاران جوان، تیم ملی کشورمان خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات برون مرزی و مسابقات آسیایی میانه در سال آینده آماده خواهد کرد.

چگینی از رزمی‌کاران استان‌های مازنداران، کرمانشاه و تهران به عنوان رزمی‌کاران برتر این رشته ورزشی در سطح کشور یاد کرد و افزود: البته دیگر رزمی‌کاران استان‌های مختلف کشورمان هم قابلیت‌های بالایی دارند و می‌توانند شایستگی‌های خود را به رخ حریفان بکشند.

انتهای پیام/77004/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول