اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر مطرح کرد

نقش مهم دلاوران نیروی هوایی ارتش در حفاظت از خلیج فارس

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: پاسداری از خلیج همیشه فارس از وظایف همه ما بوده و عزیزان و دلاوران پایگاه هوایی نقش کلیدی در این راه ایفا می‌کنند.

نقش مهم دلاوران نیروی هوایی ارتش در حفاظت از خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری عصر امروز در نخستین یادواره شهدای پایگاه هوایی ششم شکاری بوشهر گفت: همیشه یادواره‌ها، تجلیلی است برای زمینی‌هایی که قصد آسمانی شدن دارند.

صفایی‌بوشهری افزود: انسان در زندگی خود نیازمند راه موفقیت بوده و این مدرسه دین را خداوند اداره کرده و به اوج می‌رساند.

وی با بیان اینکه اوج کمال حیات انسانی در دنیا عروج با شهادت است، تصریح کرد: انسان دارای چهار بعد حیات بوده و عمر انسان محدود به حیات دنیوی نبوده و آغاز راهی برای آن دنیا است.

امام جمعه تصریح کرد: آثار شهادت در زندگی خانواده شهید مشهود بوده و همه خواسته آنها چون در نزد خداوند هستند، اجابت می‌شود.

صفایی‌بوشهری افزود: یکی از خدمات بزرگ شهدا به خانواده خودشان شفاعت آنان در این دنیا است و اوجش در آخرت است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا هویت ملی خود را پاس می‌دارند، چراکه دشمن به دنبال تخریب کشور بوده و شهید با شناسنامه‌اش، کشورش را حفظ می‌کند.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: شهادت شهید حافظ دین اوست و خط بقای ملت و دین بوده و از آثار شهادت نزول رحمت به خانواده شهید است.

وی افزود: در قیامت همگان غبطه جایگاهی را می‌خورند که قابل تعیین نبوده و توسط خداوند به شهید عنایت شده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هیچ‌کس نام شهید را به فراموشی نمی‌سپارد، افزود: شهید مانند درختی پاک و پربار است و هیچ‌کس ایثار و جان‌فشانی شهدا را به فراموشی نمی‌سپارد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نیروهای انقلابی از همان ابتدا در خدمت انقلاب بودند، افزود: این مهم عظمتی است برای نیروهای ما چه قبل از انقلاب و چه در آغاز انقلاب تا بتوانند با حضوری جدی در صحنه‌های انقلابی حضور داشته باشند.

صفایی‌بوشهری در پایان خاطرنشان کرد: پاسداری از خلیج همیشه فارس از وظایف همه ما بوده و عزیزان پایگاه هوایی نقش کلیدی در این راه ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/66006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول