اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر سمنان خبر داد

افتتاح پایگاه داوطلبی هلال احمر در آبخوری سمنان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سمنان گفت: خانه داوطلب روستایی جمعیت هلال احمر در روستای آبخوری شهرستان سمنان هم‏زمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افتتاح شد.

افتتاح پایگاه داوطلبی هلال احمر در آبخوری سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان سمنان، سیدحسین زرگر اظهار کرد: پس از درخواست‌های مکرر جمعی از اهالی روستای آبخوری سمنان از این جمعیت و با برگزاری چندین جلسه و مذاکره حضوری با دهیار این روستا و با همکاری وی، خانه داوطلب روستایی هلال احمر در روستای آبخوری سمنان افتتاح شد.

وی افزود: خانه داوطلب روستایی هلال احمر روستای آبخوری شهرستان سمنان با صرف بیش از 25 میلیون ریال اعتبار افتتاح شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سمنان بیان کرد: این پایگاه با هدف ارتقای سطح توانمندی‌های جامعه داوطلبی و اشاعه فرهنگ امدادگری احداث شده و به بهره‏برداری رسید.

زرگر ترویج خدمات داوطلبانه و عام‏المنفغه در راستای کرامت انسانی و نیز افزایش ظرفیت داوطلب بومی در منطقه را از دیگر اهداف آغاز به کار خانه داوطلب روستایی هلال احمر روستای آبخوری شهرستان سمنان عنوان کرد.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه، برنامه‌ریزی برای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای نیازهای روستا و نیز اجرای اردوهای جهادی را از برنامه‌های خانه داوطلب روستایی در آبخوری سمنان برشمرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سمنان از جمع‌آوری کمک برای محرومان، تشکیل تیم‌های امداد و نجات روستایی و همکاری با نهادهای مستقر در روستاها برای ارتقای استانداردهای زندگی در آن به‌ عنوان دیگر برنامه‌های خانه‌های داوطلب روستایی نام برد.

برگزاری اردوی جهادی هلال احمر سمنان در روستای آبخوری

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سمنان از برگزاری اردوهای جهادی توسط جوانان عضو این جمعیت در روستای آبخوری این شهرستان خبر داد.

زرگر اظهار کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، کلاس‌های آموزش امداد و نجات و ایستگاه سلامت شامل سنجش فشار و قند خون از برنامه‌هایی است که در این اردوهای جهادی اجرا می‌شود.

وی برپایی ایستگاه نقاشی برای کودکان روستایی، آموزش احکام برای خانواده‌ها، رنگ‏آمیزی و عطرافشانی مساجد و کلاس بهداشت دهان و دندان برای جوانان این روستای محروم را از دیگر این برنامه‌ها عنوان کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سمنان بیان کرد: در این اردوها، برای انجام برنامه‌های فوق از میان جوانان علاقه‌مند روستای آبخوری برای عضویت در هلال احمر دعوت می‌شود.

زرگر افزود: اردوهای جهادی جوانان هلال احمر در طول سال و روستاهای محروم شهرستان سمنان برگزار می‌شود تا از ظرفیت‌های جوانان برای خدمت‌رسانی به مردم روستاهای محروم استفاده بهینه شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سمنان افزود: تزریق روحیه شور و نشاط در جوانان و آبادانی روستاها از دیگر اهداف این اردوهاست.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول