اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیرکل ‌‌ارشاد ‌گلستان خبر داد

‌اکران 20 فیلم ‌جشنواره بین‌المللی فجر ‌در گرگان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: ‌از امروز 17 بهمن به مدت یک هفته ‌20 فیلم ‌جشنواره فجر ‌در مرکز گلستان اکران می‎شود.

‌اکران 20 فیلم ‌جشنواره بین‌المللی فجر ‌در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری عصر امروز در آئین افتتاحیه جشنواره بین‎المللی فیلم فجر که در سینما کاپری شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار داشت: در عصر پیشرفته‎ای که فناوری نوین اطلاعات از طریق پیام‎ها مبادله می‎شود باید این توانمندی را در خود ایجاد کنیم که از قاب نیرومند هنر موثر برای تعامل، گفت‎وگو و انتقال پیام‎های علمی و فرهنگی بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه جشنواره بین‎المللی فجر با هدف انتقال پیام‎های سازنده و تاثیرگذار طراحی شده است، تصریح کرد: باید تأمل شود که برگزاری چنین جشنواره‎هایی آیا توانسته ما را به اهداف پیش‎بینی شده برساند یا خیر.

اکران 20 فیلم از مجوعه فیلم‎های فجر کشور در مرکز گلستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه متناسب با پیام‎های انقلاب اسلامی باید کارهای جدی‎تری شکل بگیرد، افزود: بیان این مطلب به معنای نیست که در مجموعه فیلم‎های فجر  تناسبی با پیام انقلاب وجود ندارد  اما تجربه‎های گذشته فیلم فجر نشان می‎دهد که باید نویسندگان توانمند تربیت شوند.

منتظری بیان داشت: برای ارتقای این حوزه باید نویسندگان را حتی سفارش به نوشتن و تولید آثار متناسب با اهداف انقلاب اسلامی کرد، چراکه در غیر این صورت بخش‎های عمومی در طول سال تولید می‎شوند.

وی در خصوص اکران فیلم‎های فجر گفت: از امروز 17 بهمن به مدت یک هفته تعداد 20 فیلم از مجوعه فیلم‎های فجر کشور در مرکز گلستان اکران می‎شود.

آثار در چهار نوبت اکران می‎شود/ تخفیف ویژه در بهای بلیط‎ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از حضور دو تن از هنرمندان نام آشنای کشور در مراسم اختتامیه جشنواره بین‎المللی فیلم فجر در استان خبر داد.

منتظری گفت: مجموعه آثار در چهار نوبت اکران می‎شود و علاقمندان بر اساس فرصت و علاقمندی که دارند می‎توانند از فیلم‎ها بهره‎مند شوند.

وی در خصوص بهای بلیط فیلم‎های فجر اظهار داشت: بهای بلیط فیلم‎ها در مقایسه با تهران تخفیف ویژه‎تری دارد لذا با پیشینه هنر استان و علاقه‎ای که شهروندان این دیار به حوزه فیلم و سینما دارند تردیدی ندارم که شاهد حضور چشمگیر مردم در مدت برگزاری این جشنواره باشیم.

وی در این آئین فرازهایی از پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای فیلم فجر را قرائت کرد.

فیلم «دو ساعت بعد، مهرآباد» نخستین فیلمی بود که در آئین افتتاح جشنواره بین‎المللی فیلم فجر در سینما کاپری شهرستان گرگان اکران شد.

انتهای پیام/83001/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول