اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

میثاق آبیکی‌ها با شهدا در میهمانی‌ لاله‌ها

مردم و مسئولان شهرستان آبیک به مناسبت دهه فجر با حضور در گلزار شهدا و شرکت در مراسم میهمانی لاله‌ها با شهدای این شهر تجدید میثاق کردند.

میثاق آبیکی‌ها با شهدا در میهمانی‌ لاله‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عصر امروز حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی، امام جمعه شهر آبیک، عبدالحسین داداشی، فرماندار شهرستان آبیک و جمعی از مسئولان ادارات مختلف شهرستان آبیک و مسئولان و پرسنل آمادگاه اصلی و عمومی، پایگاه هوانیروز شهید جواد امینی و نیروهای انتظامی این شهرستان با حضور در گلزار مطهر ذخایر ایران اسلامی، با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدای شهر آبیک ادای احترام کرده و میثاقی دوباره با شهدا بستند.

مردم و مسئولان با حضور در گلزار شهدا ثابت کردند که به این مکان آمده‌اند تا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا برای تداوم مسیر شهدایی گام بردارند که ایران اقتدار خود را مدیون آن‌هاست.

امام جمعه شهر آبیک در این مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده و گوهری گرانقدر است که باید قدر آن را دانست.

حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی، دستاوردهای انقلاب را بیشتر از هزینه‌ آن دانست و افزود: امروز انقلاب اسلامی دنیا را به چالش کشیده و به سه دسته تقسیم کرده است.

وی ادامه داد: دسته‌ای دوست‌دار انقلاب، دسته‌ای دشمن انقلاب مانند سران غرب و استکبار و دسته‌ای در داخل دشمنان را همراهی می‌کنند.

امام جمعه شهر آبیک خاطرنشان کرد: همه آحاد جامعه باید تکلیف و وظیفه دینی، ملی، مذهبی خود را در برابر انقلاب ادا کنند.

موسوی با تأکید بر پاسداشت خون شهدا تصریح کرد: عزت، شرف، عظمت، جبروت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ایثار، رشادت و شجاعت و خون سرخ شهدا است.

مسئولان شهرستان آبیک با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با مقام معظم رهبری، آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب تجدید بیعت کردند.

باید گفت که شهدا سرمایه‌های جاودان این انقلاب هستند و هیچگاه نمی‌توان نمونه‌های این ایثارگری، اخلاق و از خودگذشتگی در تاریخ پیدا کرد و با تأکید بر ادامه راه آنان می‌توان قله‌های پیروزی را فتح کرد.

مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا پس از عطرافشانی گلزار شهدای شهر آبیک در گلزار دو شهید گمنام این شهر در بوستان شهید رجایی حاضر شده و با قرائت فاتحه به مقام این دو شهید گرانقدر ادای احترام کردند.

در این مراسم، اجرای فرامین به پاس ادای احترام به شهدا از سوی یکی از نیروهای مسلح و مقاله‌ای در خصوص شهدا قرائت شد و از سوی یک فروند بالگرد پایگاه هوانیروز شهید جواد امینی شهرستان آبیک، گلزار شهدای شهر آبیک گل‌ریزان شد.

انتهای پیام/77006/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول