اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس:

نرخ بیکاری در بردسیر 28 درصد است

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نرخ بیکاری در شهرستان بردسیر را 28 درصد اعلام کرد.

نرخ بیکاری در بردسیر 28 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، شهباز حسن‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری در این شهرستان نرخ بیکاری در بردسیر را 28 درصد اعلام کرد و اظهار داشت: مشکلات کارخانه قند بردسیر از مواردی است که باید برای آن چاره‌اندیشی جدی شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس بیان داشت: شهرستان بردسیر با وجود آب و هوای چهار فصل در بخش کشاورزی ظرفیت‌های خوبی دارد و مردم بردسیر مردمی کاری و قانع هستند که همیشه متعهد به نظام بوده و هستند.

وی همچنین به وجود عشایر در بردسیر اشاره کرد و گفت: به فرموده امام راحل عشایر ذخایر انقلاب هستند، اما توجه کمتری به عشایر منطقه شده است.

رزم‌حسینی استاندار کرمان از تشکیل جلسه‌ای با حضور هیئت‌مدیره کارخانه قند بردسیر خبر داد و گفت: مسائل و مشکلات مربوط به کارخانه قند بردسیر برطرف می‌شود و نباید این کارخانه مثل یک مرض ماندگار برای این شهر باقی بماند و باید تعیین تکلیف شود.

مدیران عامل شرکت‌های فولاد کرمان، هولدینگ و کوثر، کارخانه لاستیک و گونی‌بافی، مجتمع سیمرغ مادر، کارخانه قند بردسیر و تعدادی از سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

شرکت‌های فولاد کرمان و فولاد کوثر نیز برای دریافت تسهیلات و گونی‌بافی در بحث مشکلات نقدینگی و سرمایه در گردش خود قول مساعد دریافت کردند.

همچنین مقرر شد که مشکلات آب، تلفن و گاز کارخانه لاستیک و گونی‌بافی که در شهرک صنعتی واقع شده‌اند در جلسه‌ای دیگر به طور جداگانه بررسی و حل شود.

استاندار کرمان به عشایر هم قول تشکیل جلسه‌ای ویژه عشایر در استانداری را داد.

رزم‌حسینی در پایان به همراه مدیران کل استان و جمعی از مسئولان شهرستان بردسیر با گلباران مزار شهدای گمنام شهرستان بردسیر یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل را گرامی داشتند.

انتهای پیام/80027/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول