اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتشار بیانیه‌ای اعلام شد

نارضایتی اصلاح‌طلبان از بلاتکلیفی استانداری ‌خراسان رضوی

ظاهراً بلاتکلیفی استاندار صدای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی را هم درآورده به گونه‌ای که دبیر حامیان جوان دولت تدبیر و امید در مشهد گفت: عدم معرفی استاندار خراسان رضوی، اجحاف بزرگی در حق مردم است.

نارضایتی اصلاح‌طلبان از بلاتکلیفی استانداری ‌خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی حامیان جوان دولت تدبیر و امید، سید محمد حسینی با بیان اینکه پروسه انتخاب استاندار خراسان رضوی وارد فاز خطرناکی شده، افزود: گویا در دولت تدبیر و امید هیچ گونه کلیدی به در بسته استانداری خراسان رضوی نمی‌خورد و این گونه تعلل‌ و تاخیر در انتصاب استاندار موجب ناراحتی مردم شده و بلاتکلیفی مدیریت‌ در بخش‌های مختلف دولتی و صنعتی در استان را شاهدیم.

وی ضمن رد بعضی از گفتمان‌ها مبنی بر لزوم جناحی بودن استانداران در کشور تصریح کرد: اعتدال به‌ تعبیری خط میانی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان خوب و میانه‌رو است ولی طیف‌های افراطی همواره برای کشور ضرر‌های بسیار را به‌همراه داشتند.

به گفته دبیر حامیان جوان دولت تدبیر و امید در مشهد، اعتدال همواره همراه با منطق، عقل، درایت و تدبیر است و افراد معتدل قطعاً گرایش سیاسی خاصی دارند ولی به این معنا که اگر اصولگرا و یا اصلاح‌طلب هستند، از نوع اصولگرای معتدل و اصلاح‌طلب معتدل محسوب می‌شوند از این‌ رو اشتراکات این دو طیف بسیار بیشتر از نقاط افتراق آنها است، به ‌نظر بنده این دو طیف از 95 درصد مشترکات و 5 درصد اختلاف سلیقه برخوردار هستند و این گونه گزینه‌ها بهترین افراد برای همراهی با دولت هستند.

حسینی اظهار داشت: بنابراین اعتدال تعریف صحیحی از اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان بر مبنای عقل و منطق و منافع ملی و در چارچوب نظام جمهوری اسلامی است که کار می‌کنند. احساس همیشگی بنده این بوده که این منش و شیوه کشور را نجات داده از آن‌ سو شیوه و منش افراطیون هم سبب آسیب به کشور می‌شود.

وی افزود: همواره گرفتاری‌های ما ناشی از همین طیف افراطی‌ها در کشور بوده و هزینه‌های آن‌ برای کشور بسیار بوده است. قطعاً این اعتدال به‌ معنای بی‌هویتی نیست بلکه به‌ معنای هویتی تعریف شده است.

عضو شورای مرکزی جبهه اعتدال و عقلانیت ادامه داد: اگرچه این روزها انتخاب و معرفی استاندار خراسان‌رضوی در کش و قوس و چه می‌شودهای جلسات هیئت دولت قرار دارد اما آنچه مسلم است استاندار خراسان‌رضوی در وهله نخست باید از محبوبیت عامه و پس از آن از محبوبیت میان خواص برخوردار باشد.

انتهای پیام/2202/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول