اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر

گلزار شهدای شهرستان محلات گلباران و عطرافشانی شد

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر گلزار شهدای شهرستان محلات گلباران و عطرافشانی شد.

گلزار شهدای شهرستان محلات گلباران و عطرافشانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرمانده سپاه محلات ظهر امروز در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی هدیه خون هزاران شهید است و امروز ما وظیفه داریم با پاسداری از ارزش‌های انقلاب زمینه تداوم این نعمت الهی را در کشور فراهم سازیم.

سرهنگ علیرضا براتعلی افزود: شهدای انقلاب با از خودگذشتگی و ایثار، جان و مال خود را برای دفاع از ارزش‌های اسلام نثار کردند و برای به زانو در آوردن دشمنان اسلام و نظام همه سعی خود را به کار بستند.

وی ابراز داشت: حضور در این آیین معنوی و حماسی، تجدید بیعت با اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و میثاق مجدد با شهیدان راه حق و فضیلت است.

فرمانده سپاه محلات با اشاره به اینکه نسل جوان امروزی ما باید با زنده نگاه ‌داشتن رشادت‌ها، دلاوری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان، جانبازان و شهدا در راستای آبادانی و پیشرفت کشور حرکت کند، بیان کرد: انتقال رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس موجب ایجاد انگیزه و پشتکار در بین نسل جوان می‌شود و تأثیر بسیار مثبت و سازنده‌ای بر جای ‌می‌گذارد.

براتعلی با تأکید ‌بر گسترش فرهنگ شهادت‌‌طلبی در جامعه تصریح کرد: امروز هر چه داریم از برکات شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و باید نسبت به آنها قدردان و از آن به خوبی پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه پاسداری از خون شهدا وظیفه تمام مسئولان نظام است، خاطر نشان کرد: یکی از اسرار و رموزی که در یادواره‌ها و گلباران مزار پاک شهدا مورد توجه قرار می‌گیرد و زمینه شگفتی همگان را به وجود آورده ماندگاری و جاودانگی یاد و خاطره شهدا در تاریخ است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات اشاره کرد: شهدا در سخت‌ترین لحظات و هنگام تحمل سخت‌ترین مشکلات همواره خدا را یاد کرده‌اند و با یاد خدا توانسته‌اند سختی‌ها را پشت سر گذارند.

براتعلی با تاکید بر اینکه عدم دلبستگی به مسائل ظاهری دنیا از عوامل و پیروزی شهدا بوده است، گفت: شهدا در زندگی از مسائل ظاهری دنیا دل بریده و به سوی مسائل باطنی و حقیقت دنیا پیش ‌رفتند و همواره در تمامی لحظات زندگی خداوند را ناظر بر اعمال و رفتار خود می‌دیدند.

وی گفت: خدا، امامت و ولایت محوری از ویژگی‌های بارز شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب بود که در تمامی لحظات و مراحل زندگی بر آن توجه داشته‌اند و لحظه‌ای از آن غافل نشده‌اند و ما نیز امروز باید این حقیقت‌های ارزشمند را در زندگی خود مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/87011/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول