اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم مهمانی لاله‌های اهل سنت کشور عنوان شد

ماهیت دشمنان اسلام و انقلاب ایران، استکباری است

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سقز در مراسم مهمانی لاله‌های اهل سنت کشور گفت: ماهیت دشمنان اسلام و انقلاب ما، استکباری است.

ماهیت دشمنان اسلام و انقلاب ایران، استکباری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، حجت‌الاسلام محمدرسول عباسی ظهر امروز در مراسم مهمانی لاله‌های اهل سنت کشور در سقز که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا و همچنین زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی با بیان اینکه امروز عزت و اقتدار ملت ایران زبانزد خاص و عام است، گفت: این موفقیت حاصل تداوم راه شهدا و مقاومت و پایداری ملت در برابر هجمه‌های مختلف دشمنان است.

عباسی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ماهیت نظام استکباری را برملا کرد، گفت: ماهیت نظام استکباری بر اساس تفکر لیبرالیسم است و آنها در تلاش هستند تا نظام سلطه و کفر را توسعه دهند در صورتی که با پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه‌های آنها برملا و در برنامه‌هایشان شکست خوردند.

وی در ادامه با بیان اینکه همه مردم دنیا چشم به مبارزه ملت ایران در مسیر بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب دوخته‌اند، اظهار داشت: مبارزه ملت ایران در زیر سایه ولایت و منطبق بر قوانین الهی به حمدالله همیشه پیروز بوده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سقز با بیان اینکه استمرار انقلاب اسلامی و ظلم‌ستیزی ما، ماهیت استکبار را تهدید می‌کند، گفت: قطعاً دشمن در مقابل این حرکت سکوت نخواهد کرد چراکه احساس خطر شدید می‌کند و ما همچنان باید به راه ارزشی و الهی خود ادامه دهیم.

عباسی با اشاره به باز بودن درهای باغ شهادت در کردستان بعد از دوران دفاع مقدس گفت: ملت مسلمان ایران هیچ‌گاه دلاورمردی و رشادت رزمندگان اسلام و شهدای عزیز را فراموش نمی‌کند و راه و آرمان این عزیزان را ادامه خواهند داد.

وی شهادت را بالاترین مرتبه در نزد خداوند متعال دانست و از آن به عنوان سعادت ابدی یاد کرد و گفت: هر مسلمانی آرزوی شهادت را دارد اما خداوند هر کسی را لایق شهادت نمی‌داند و همواره شهادت را نصیب بهترین بندگانش می‌کند.

جانشین فرماندهی سپاه سقز نیز در این مراسم با تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین طلیعه انقلاب اسلامی، حرکت ایران اسلامی را در طول دوران پرافتخار خویش، مبارزه علیه کفر اعلام کرد و با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) ادامه داد: انقلاب، اسلام، قرآن، استقلال و آبرو و حیثیت ایران اسلامی از برکت خون پاک شهداست.

هادی مخدومی حرکت حضرت امام (ره) را جلوه‌ای از نهضت پر عظمت حضرت محمد(ص) توصیف کرد و گفت: حرکت آن حضرت احیاگر سنت الهی بود.

مخدومی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان کردستان علی‌الخصوص شهدای خطه خونرگ شهرستان سقز، برگزاری یادواره‌ها را برای شهیدان امری مهم دانست و افزود: در کنار این گرامیداشت‌ها باید به تحلیل و واکاوی زندگی این شهیدان و آرمان‌ها و اهداف آنان پرداخت.

جانشین فرمانده سپاه سقز در پایان با بیان اینکه شهدای کردستان مظلومانه و غریبانه شهید شدند اضافه کرد: شهدا در ایران اسلامی باعث سرافرازی میهن شدند.

لازم به ذکر است؛ اجرای سرودهای انقلابی توسط موزیک تیپ 228 سرلشکر شهید ثابت و اجرای سرود «ای شهید» توسط گروه سرود مدرسه استعدادهای درخشان شهید بهشتی شهرستان سقز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/79010/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول