اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دماوند

خبرنگار فارس تجلیل شد

ظهر امروز در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور کارکنان و معاونان اداره بهزیستی شهرستان دماوند برگزار شد، خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران به دلیل پوشش مناسب اخبار اداره بهزیستی دماوند تقدیر شد.

خبرنگار فارس تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، گوهر اسدحیدری ظهر امروز در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور کارکنان و معاونان اداره بهزیستی شهرستان دماوند بیان کرد: خاطرات انقلابی شهرستان دماوند چیزی جز شجاعت، جسارت و عزم مردم انقلابی را در ذهن متبادر نمی‌کند.

وی در ادامه به بیان خاطرات خود از آن دوران پرداخت و افزود: در آخرین روزهای عمر رژیم پهلوی، فیلم سینمایی «سربداران» در حسینه محله قاضی پخش شد و بیشتر مردم برای تماشای فیلم به این حسینیه رفته بودند.

اسدحیدری ادامه داد: ساواک می‌خواست از این فرصت استفاده کند و تمام منازل محله قاضی دماوند که یکی از محله‌های انقلاب‏‌خیز دماوند بود را برای یافتن کتاب یا نوارهای انقلابی تفتیش کند.

وی اضافه کرد: مردم به نحوی از این توطئه باخبر شدند و همه به منازل رفتند تا هر چه دارند را مخفی کنند و من نیز به همراه مادر و خواهرانم همین کار را کردیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند گفت: وقتی تمام کتاب‌ها و نوارها را جمع کردیم، آن‌ها را درون تنوری که میان چند همسایه مشترک بود، مخفی و درون تنور را پر از هیزم کردیم و نوار و کتاب‌های ما در آن تنور مخفی ماند تا اینکه انقلاب به پیروزی رسید.

وی در خصوص خاطره‌ روز 12 بهمن سال 1357 و ورود امام خمینی (ره) به ایران نیز بیان کرد: در این روز قرار بود که مراسم تشریف‌فرمایی امام از تلویزیون به طور مستقیم پخش شود و ما همگی از صبح زود جلوی تلویزیون آماده نشسته بودیم.

اسدحیدری ادامه داد: برخی از نیروهای رژیم سابق در صدا و سیمای آن زمان، پخش برنامه‌های تلویزیون را قطع کردند و این باعث شد تا ما به همراه اقوام سوار چند ماشین شده و راهی تهران شویم تا لحظه ورود امام را از نزدیک ببینیم.

وی گفت: برای رسیدن به مقصود خود مسیر زیادی را پیاده‏‌روی‌کردیم و هر چند به لحظه ورود نرسیدم؛ اما موفق شدیم در بهشت زهرا جزو کسانی باشیم که سخنان امام را شنیدند.

گفتنی است؛ در این جشن، پدر شهید کرداری نیز حضور داشت که با لهجه شیرین دماوندی به بیان خاطرات خود پرداخت.

اجرای مسابقه و اهدای جوایز به برندگان، تقدیر از پدر شهید کرداری، اجرای سرودهای انقلابی، تقدیر از برندگان مسابقه کتاب‌خوانی و بریدن کیک تولد انقلاب از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

همچنین در این برنامه، از خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران به دلیل پوشش مناسب اخبار اداره بهزیستی دماوند تقدیر شد.

انتهای پیام/2568/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول