اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان ورزقان خبر داد

توزیع هدایای رهبری بین مادران باردار و شیرده در مناطق زلزله‌زده ورزقان

مدیر شبکه بهداشت و درمان ورزقان گفت: امروز مرحله ششم هدایای مقام معظم رهبری در سال 92 به مادران باردار و شیرده به مناطق زلزله‌زده ورزقان رسید.

توزیع هدایای رهبری بین مادران باردار و شیرده در مناطق زلزله‌زده ورزقان

محمد میرزاپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورزقان اظهار کرد: این اقلام مواد غذایی به ارزش حدود 350 میلیون ریال در بین 200 نفر از مادران باردار و شیرده مناطق روستایی این شهرستان توزیع شده است.

وی گفت: توزیع این اقلام در چارچوب بهبود وضعیت تغذیه زنان باردار و پیشگیری از تولد نوزادان کم وزن و ارتقاء سلامت آنان انجام شد.

وی افزود: در هر مرحله توزیع حدود 700 میلیون ریال ارزش مواد غذایی و پروتئینی در بین جمعیت روستایی واجدالشرایط ورزقان توزیع می‌شود.

همچنین همزمان با دهه مبارکه فجر ساختمان تنها مرکز بهداشتی درمانی بخش خاروانای ورزقان در زمینی به مساحت 375 متر مربع و با اعتبار 230 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

با بهره‌برداری از این پروژه 5 هزار نفر جمعیت به صورت مستقیم و 12 هزار نفر به صورت غیر مستقیم از خدمات بهداشتی درمانی بهره‌مند شدند.

بر اثر زلزله اخیر ورزقان یک باب ساختمان مرکز بهداشتی درمانی و هفت باب خانه بهداشت روستایی تخریب شده بود که با همت خیرین 17 باب ساختمان احداث و 11 باب دیگر توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز احداث شده است.

انتهای پیام/60007/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول