اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله شبیری زنجانی عنوان کرد

پرهیز از تمایلات شخصی در انتصاب مدیران عالی کشور

یکی از مراجع تقلید بر پرهیز از تمایلات شخصی در انتصاب مدیران عالی کشور تأکید کرد.

پرهیز از تمایلات شخصی در انتصاب مدیران عالی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، آیت‌الله سید موسی شبیری‌زنجانی در دیدار عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور و هیئت همراه با ایشان با اشاره به رأی مردم به حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهور، وحدت و همدلی ایجاد شده بین مسئولین نظام را محسوس دانست و نسبت به این امر مهم ابراز خرسندی کرد.

وی، دریافت مسئولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از آزمایشات الهی عنوان کرد و افزود: باید در این مسئولیت‌ها مصالح واقعی نظام بر اساس آموزه‌های دینی مدنظر باشد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه ممکن است عده‌ای از افراد انتظارات و توقعاتی برای دریافت سمت‌های مدیریتی داشته باشند، گفت: باید با توجه به خواست خدا و بر اساس سوابق و تعهد افراد را انتخاب کرد.

آیت‌الله شبیری زنجانی گفت: مقاومت در برابر خواسته‌های غیرمعقول کار بسیار مشکلی است ولی اگر این مسئله مورد توجه قرار بگیرد قطعا عنایت خداوند را نیز به همراه خواهد داشت.

رحمانی فضلی نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم رئیس جمهور گزارشی از فعالیت‌های انجام شده طی ماه‌های اخیر را برای معظم له ارائه کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه مسئله اقتصادی مردم از اولویت‌های اصلی دولت تدبیر و امید است، گفت: خوشبختانه با تصمیمات کارشناسانه که طی ماه‌های اخیر صورت گرفته است شاهد کنترل و ثبات در شرایط اقتصادی جامعه بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه نصایح و رهنمودهای مراجع عظام تقلید در امر مدیریت راهگشاست از معظم له درخواست کرد برای خدمت هرچه بهتر مسئولین به ملت شهیدپرور ایران اسلامی دعا کند.

انتهای پیام/2258/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول