اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر مشهد:

شهدا بهترین الگو برای ایستادگی در برابر دشمنان نظام و انقلاب هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر مشهد گفت: شهدا با ایثار و جانفشانی خود امروز بهترین الگو برای نسل جوان ما برای ایستادگی در برابر دشمنان زیاده‌خواه نظام و انقلاب هستند.

شهدا بهترین الگو برای ایستادگی در برابر دشمنان نظام و انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام مهدی عابدی در همایش یادگاران شهدا در سالن کاسفی امامزاده سید حمزه (ع) کاشمر اظهار داشت: امروز تمامی مردم در مقابل راهی که شهدا پیمودند مسئول هستند و در قبال فداکاری خانواده‌های آنان نیز مدیون هستیم.

وی با اشاره به اینکه صلابت و عظمت کشور در واقع مدیون از خودگذشتگی رزمندگان و جانفشانی شهداست ابراز داشت: شهدایی که تقدیم انقلاب شدند ولایی، ساده زیست، انقلابی و مجاهدی بودند که در برابر فرمان نایب امام "نه" نگفتند و این تفاوت اصلی مردم این دوران با زمان اهل‌البیت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر مشهد با تأکید بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی برای نسل جوان ابراز داشت: باید تلاش کنیم دستاوردهایی که امروز به برکت خون شهدا به دست آورده‌ایم را بازگو کنیم.

وی با تأکید بر پاسداشت ارزش‌ها و حفظ حرمت‌ها در جامعه خاطرنشان کرد: باید طوری در جامعه زندگی کنیم که فردای قیامت در برابر شهیدان شرمنده نباشیم و مورد شفاعت آنان نیز قرار بگیریم.

حجت‌الاسلام عابدی با اشاره به جایگاه و اهمیت احترام و ارزش گذاشتن به مقام شهدا تصریح کرد: خانواده‌های شهدا امروز پایبند به آن چیزی هستند که فرزندانشان قدم در آن گذاشتند بنابراین باید خانواده‌های شهدا که به فرموده امام راحل چشم و چراغ ملت هستند تکریم شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر مشهد در پایان با اشاره به این که شهدا ناظر بر اعمال ما هستند تأکید کرد: باید در مقابل کوتاهی به خون شهیدان در آخرت پاسخگو باشیم.

این گزارش حاکی است همایش یادگاران شهدا به همت و همکاری ادارات اوقاف و امور خیریه، بنیاد شهید و امور ایثارگران و ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه کاشمر و با حضور امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در سالن کاسفی امامزاده سید حمزه (ع) کاشمر برگزار شده است.

انتهای پیام/2202/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول