اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار وزیر کشور:

مردم تشنه اخلاق و دین‌مداری هستند

یکی از مراجع تقلید قم گفت: مردم تشنه اخلاق و دین‌مداری هستند و مدیران عالی کشور باید با تعهد، ایمان و خلوص نیت در حفظ و حراست از جان و مال مردم گام بردارند.

مردم تشنه اخلاق و دین‌مداری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور به همراه امیری معاون اول وزیر و حجت‌الاسلام صالحی‌منش استاندار قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با اشاره به روی کار آمدن حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رئیس جمهور و امید ایجاد شده در دل‌های مردم گفت: باید با اتخاذ تدابیر و برنامه‌های مناسب زمینه راحتی و آسایش مردم را فراهم کنیم.

وی با اشاره به نامه امیرمؤمنان علی (ع) به مالک اشتر این نامه را از بزرگترین سندهای حکومت‌داری و مردم‌سالاری دینی دانست و افزود: همه مسئولان باید ضمن مطالعه این سند گرانسنگ نسبت به پیاده‌سازی اسلام ناب بر اساس آموزه‌های دینی در کشور اهتمام بورزند.

استاد حوزه علمیه قم ایران اسلامی را ملجاء دینداری دانست و تصریح کرد: باید حرمت ایران اسلامی توسط مسئولین حفظ شود.

آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: مردم تشنه اخلاق و دین‌مداری هستند و مدیران عالی کشور باید با تعهد، ایمان و خلوص نیت در حفظ و حراست از جان و مال مردم گام بردارند.

وی منصب مدیریت را امانت الهی عنوان کرد و افزود: باید در این منصب با توجه بیشتر به فقراء و ضعیفان در حفظ امانت الهی کوشا باشیم و ما نیز برای توفیق هرچه بیشتر شما به درگاه ایزد منان دعا می‌کنیم.

رحمانی‌فضلی وزیر کشور نیز ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور، با بیان اینکه انتخاب استانداران از اولویت‌های اصلی بوده است، گفت: تصمیم بر این بود تا پس از انتخاب استاندار قم برای عرض ارادت خدمت حضرتعالی و مراجع عظام برسیم.

وی ملاک انتخاب استانداران را داشتن سابقه انقلابی، اعتدال و ولایت‌مداری عنوان کرد و افزود: تمام تلاشمان را در این امر مهم کرده‌ایم.

وزیر کشور با اشاره به شرایط داخلی و همسبتگی ایجاد شده بین مسئولین نظام گفت: این همسبتگی و مدیریت مجدانه مسئولان و سران قوا سبب بهبود شرایط اقتصادی مردم شده است.

انتهای پیام/2258/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول