اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشمر

بیداری اسلامی به برکت خون شهداست

فرمانده مقاومت بسیج سپاه ناحیه کاشمر با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: بیداری اسلامی که امروز در دنیا شکل گرفته به برکت خون شهداست.

بیداری اسلامی به برکت خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، ‌علیرضا سازگار ظهر امروز در همایش یادگاران شهدا در سالن کاسفی امامزاده سید حمزه (ع) اظهار داشت: شهدا با جانفشانی و ایثار مملکت را در برابر بدخواهان نظام و انقلاب بیمه کردند.

وی با بیان این که خانواده‌های شهدا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند؛ خطاب به مادران، پدران و فرزندان شهدا یادآور شد: فرزندانی که تقدیم انقلاب شدند چراغی را روشن کردند تا امروز مسیر برای حرکت ما مشخص باشد و تلاش کنیم در این راه درست گام برداریم.

فرمانده سپاه کاشمر با تأکید بر این که شهدا همیشه زنده هستند خاطرنشان کرد: شهدا مسیر حرکت انقلاب را مشخص و موجب تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس مردم شدند.

وی با بیان این که رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس با رشادت و ایثارگری اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار گیرد؛ تصریح کرد: شهدا انقلاب را در برابر تهاجمات احتمالی دشمنان در آینده بیمه کردند و به خاطر همین شهادت طلبی‌ها دشمنان توان مقابله و رویارویی با این کشور، نظام و انقلاب را ندارند.

سازگار با اشاره به این که در راه دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب شهدا و جانبازان زیادی تقدیم کرده‌ایم یادآور شد: رزمندگان ما در دوران جنگ تحمیلی جانانه در مقابل دشمنان ایستادند و به ما یاد دادند که در برابر قدرت‌ها، سطله‌ها و زورگویی‌ها به پا خیزیم و با آنها مقابله کنیم.

فرمانده سپاه کاشمر با تاکید بر این که شهدا در حقیقت مظلومیت انقلاب را به رخ جهانیان کشاند و کشورهای غربی متوجه قدرت این نظام و انقلاب شدند ابراز داشت: روحیه اخلاص و ایثار و فداکاری امروز کشور بواسطه جانفشانی و روحیه شهادت‌طلبی شهیدان است.

این گزارش حاکی است همایش یادگاران شهدا به همت و همکاری ادارات اوقاف و امور خیریه، بنیاد شهید و امور ایثارگران و ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه کاشمر و با حضور امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در سالن کاسفی امامزاده سید حمزه (ع) کاشمر برگزار شده است.

انتهای پیام/2202/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول