اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی دماوند:

15 هزار جلد کتاب جدید به ایستگاه مطالعه دماوند تزریق می‌شود

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دماوند گفت: 15 هزار جلد کتاب جدید به ایستگاه مطالعه دماوند در بیمارستان سوم شعبان این شهر تزریق می‌شود.

15 هزار جلد کتاب جدید به ایستگاه مطالعه دماوند تزریق می‌شود

حسین محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به برپایی ایستگاه‏ مطالعه در شهرستان دماوند بیان کرد: برپایی این ایستگاه مطالعه در بیمارستان سوم شعبان با تزریق 15 هزار نسخه کتاب در 15 عنوان انجام شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دماوند ادامه داد: همچنین در فاز دوم این طرح، 15 هزار جلد کتاب جدید، تحت 15 عنوان کتاب به این ایستگاه مطالعه تزریق می‌شود.

وی درباره استقبال مردم از ایستگاه مطالعه بیان کرد: خوشبختانه از این ایستگاه استقبال خوبی شده و تاکنون بیشتر این کتاب‏ها توسط مراجعان مورد استفاده قرار گرفته است.

محمدی با بیان اینکه این طرح به منظور ترویج فرهنگ مطالعه در سراسرکشور اجرا شده است، اظهار کرد: متأسفانه یکی از مشکلات این طرح، این است که استفاده‏‏‌کنندگان از این کتاب‏‌ها، نسبت به برگرداندن آنها به قفسه‌های ایستگاه مطالعه اقدام نمی‌کنند و بیشتر کتاب‏‌های برداشته شده، بازگشت داده نمی‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دماوند با اشاره به اینکه این کتاب‏ها در تمام کتابخانه‌های عمومی شهرستان دماوند قابل بازگرداندن است، گفت: از هم‏شهریانی که از ایستگاه مطالعه، کتاب دریافت کرده‌اند، تقاضا داریم برای استفاده بهتر از این کتاب‏ها توسط سایر مردم، نسبت به بازگرداندن آنها به ایستگاه مد نظر یا هر کتابخانه عمومی دیگری در دماوند اقدام کنند.

انتهای پیام/2568/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول