اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین مطرح کرد

اقتدار فعلی ایران؛ بزرگترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین گفت: ایران مقتدرترین کشور جهان است و هیچ کشور بیگانه‌ای نمی‌تواند در امور ملت ما دخالت یا تهدید کند که این مهم از بزرگترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی است.

اقتدار فعلی ایران؛ بزرگترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام علی عباسی به مناسبت ایام دهه فجر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: بصیرت مردم نظام از مهم‌ترین مؤلفه‌های پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مردم ایران با داشتن این مولفه توانستند به موقع فتنه‌ها و حیله‌های دشمنان را با تاسی از ولایت‌فقیه خنثی کنند و در هر لحظه با حضور گسترده خود در صحنه‌های مختلف مانند راهپیمایی به آنان نشان دهند که پیرو رهبر فرزانه انقلاب هستند و هرگز به این دشمنان اجازه دخالت در امور کشورشان را نمی‌دهند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین داشتن روحیه شهادت‌طلبی را از دیگر مؤلفه‌های پیروزی مردم ایران در برابر حکومت طاغوت برشمرد و ابراز داشت: قشرهای مختلف مردم با حضور در راهپیمایی‌ها و 8 سال دفاع مقدس توانستند انقلابی بر اساس ارزش‌های اسلامی برپا کنند و هرگز در دفاع از این ارزش‌ها کوتاه نمی‌آیند.

 

ایران امروز مقتدرتر از گذشته است

 

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه برخی افراد شبهه پراکنی می‌کنند که نظام اسلامی در بین مردم به دلیل وجود برخی مشکلات کم‌رنگ شده است، اظهار دشت: این مطلب به هیچ عنوان صحت ندارد چرا که مشکلات کشور ما در زمان جنگ و حکومت طاغوت بیشتر از امروز بوده است.

عباسی افزود: در آن زمان به دلیل وجود جنگ برخی از مشکلات و نواقص در چشم مردم دیده نمی‌شد و آنان با کمترین امکانات و با تحمل سختی‌ها تمام توان خود را در مبارزه با دشمن گذاشتند تا بتوانند در برابر آنان به پیروزی برسند.

این مسئول ادامه داد: بعد از جنگ شرایط تغییر کرد و برخی از سرمایه‌داران و فرصت‌طلبان به دنبال کسب منافع خود شدند و همین امر موجب به وجود آمدن مشکلاتی در کشور شده که این اقتضای شرایط زمان است و باید آن را رفع کرد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین ابراز داشت: در همه کشورها مشکلاتی وجود دارد که به طبع این مشکلات در کشور ما نیز هست ولی به نسبت آنها کمتر است و این مهم دلیل بر تضعیف انقلاب اسلامی نیست.

وی اضافه کرد: چراکه امروز نیز با تجاوز هر کشوری به ملت ما همه قشرهای مختلف مردم در برابر آن بسیج می‌شوند و این مطلب با حضور گسترده ‌آنان در راهپیمایی‌ها روشن و واضح است.

انتهای پیام/77009/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول