اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور در دیدار با نماینده آیت‌الله سیستانی:

مسائل اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار از اولویت‌های اصلی دولت است

وزیر کشور در دیدار با نماینده آیت‌الله سیستانی مسائل اقتصادی و معیشتی مردم و ایجاد اشتغال پایدار را از اولویت‌های اصلی دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

مسائل اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار از اولویت‌های اصلی دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌منش استاندار قم با حضور در مؤسسه آل البیت(ع) با حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر کشور در این دیدار با اشاره به رأی اکثریت ملت فهیم ایران به حجت‌الاسلام دکتر روحانی گفت: پس از روی کار آمدن وی موجی از امید و نشاط در آحاد مردم به وجود آمده است.

وزیر کشور با تبیین فعالیت‌های انجام شده وزارت کشور، مسائل اقتصادی و معیشتی مردم و ایجاد اشتغال پایدار را از اولویت‌های اصلی دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: با تلاش و جدیت دولت و همکاری دستگاه‌ها گام‌های مؤثری برداشته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده دولت طی ماه‌های اخیر، خلوص نیت و کار برای رضای خدا را دارای نتایج دنیوی و اخروی دانست.

نماینده آیت‌الله سیستانی همچنین با ارائه اطلاعاتی در ارتباط با فعالیت شبکه بین‌المللی هدهد در زمینه تربیت دینی کودکان لزوم برنامه‌ریزی برای توسعه فعالیت‌های اساسی در حوزه فرهنگ را خواستار شد.

وزیر کشور همچنین با حضور در موزه امام علی(ع) وابسته به مؤسسه آل البیت(ع) از هدایای بزرگان و رؤسای جمهور جهان به حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی دیدن کرد.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول