اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

نظام آموزشی مهم‌ترین رکن انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان است

فرماندار شهرستان شهرضا گفت: نظام آموزشی مهم‌ترین رکن انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان است.

نظام آموزشی مهم‌ترین رکن انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سیدرضا عقدایی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان و مدیران شهرستان شهرضا اظهار داشت: دانشجویان جزو موثرترین اقشار فعال در جریان مبارزات پیش از انقلاب اسلامی بودند و از این قشر تلاش‌گر انتظار می‌رود همواره در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی حضور فعال و درخشان داشته باشند.

وی بیان داشت: تاکیدات رئیس جمهور در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه شهید بهشتی پیرامون لزوم ورود قشر دانشگاهی به عرصه‌های مختلف اجتماعی باید به شکل شایسته در سطح جامعه به منصه ظهور برسد.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی از مصادیق پیروزی خون بر شمشیر بود، اضافه کرد: نظام آموزشی کشور از مهم‌ترین ارکان انتقال و تبیین ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی به نسل جوان به شمار می‌رود و باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق این امر استفاده کنیم.

وی، لزوم فعالیت رسانه‌ای و فرهنگی در راستای تشریح وضعیت کشور در دوران رژیم پهلوی را از مهم‌ترین نیازمندی‌های کنونی جامعه برشمرد و افزود: برخی رسانه‌های معاند در جهت ارائه چهره مطلوب و توسعه یافته از کشور در دوران پیش از انقلاب اسلامی به نسل جوان هستند که خنثی سازی این توطئه شوم با حضور جهادی دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای میسر می‌شود.

عقدایی با اشاره به اینکه برقراری امنیت اجتماعی از مهم‌ترین برکات استقرار نظام جمهوری اسلامی در کشور به شمار می‌رود، متذکر شد: به طور مثال در دوران پیش از انقلاب اسلامی عرضه و مصرف مشروبات الکلی به شکل آزاد در سطح شهرها انجام می‌گرفت و در نتیجه شاهد بروز بسیاری از معضلات اجتماعی در سطح کشور بودیم.

انتهای پیام/63011/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول