اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر بوشهر:

10 هزار خانوار روستایی تحت پوشش بیمه اجتماعی هستند

مدیرکل بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان بوشهر گفت: 10 هزار خانوار روستایی تحت پوشش بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر بوشهر هستند.

10 هزار خانوار روستایی تحت پوشش بیمه اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، کیانوش کازرونی صبح امروز در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب با اشاره به خدمات بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر 10 درصد تخفیف پرداخت حق بیمه به روستاییان و عشایری که در دهه فجر مراجعه می‌کنند، اختصاص می‌یابد.

وی افزود: با توجه به جمعیت حدوداً 20 هزار خانوار روستایی در استان بوشهر، صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان توانسته است با یاری کارگزاران، بیش از 10 هزار خانوار روستایی را تحت پوشش قرار داده و خدمات خود را به آنان ارائه کند.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان بوشهر، از راه‌اندازی سامانه دریافت متمرکز الکترونیک اطلاعات (دما) برای روستاییان و عشایر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد: از این طریق بیمه‌شدگان می‌توانند اطلاعات بیمه‌ای خود را در هر لحظه به صورت آنلاین ملاحظه کرده و یا اطلاعات جدیدی را به آن اضافه کنند.

کازرونی بیان داشت: در سال‌های گذشته مردان روستایی و عشای بالای 50 سال سن و زنان روستایی و عشایر بالای 70 سال سن، امکان عضویت در صندوق بیمه اجتماعی را نداشتند ولی این صندوق در بخشنامه‌ای جدید، با برداشتن سقف سنی، این امکان را برای همه سنین فراهم کرده است.

وی همچنین گفت: تا پیش از این فقط کشاورزانی که در روستا حضور داشتند می‌توانستند از مزایای این صندوق استفاده کنند ولی با ابلاغ بخشنامه جدید صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر برای این قشر از جامعه، کشاورزان روستایی که محل سکونتشان در شهرها هستند نیز با تایید امور صنفی و منابع طبیعی، تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان قرار گرفته و از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز با تبریک دهه فجر اظهار داشت: عزت و اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی است.

محمد حاجی‌زاده اظهار داشت: شهدای انقلاب با خون خود درس ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و جور را به همه ما دادند و ما نیز وظیفه داریم راه آنان را ادامه دهیم.

در پایان این آئین کارگزاران نمونه صندوق بیمه اجتماعی استان تقدیر شدند.

انتهای پیام/66006/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول